Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
En blijkbaar kon hij ook gewoon niet op het wedstrijdblad geplaatst worden om 12u15 (tegen dat tijdstip moest het wedstrijdblad ingevuld zijn).

Union: "Burgess kón niet spelen"
Van Steenbrugge gaat verder: "Burgess stond nog in het rood toen de wedstrijd begon. Hij kon niet aangeduid worden in het E-Kickoff-platform van ons voetbal. 12u32 komt er een Whatsapp, maar de feuille moest neergelegd zijn om 12u15. 75 minuten voor de wedstrijd. Dat lukte dus niet. Burgess kón niet spelen."

"Union heeft potentieel drie punten verloren. Ze gaan daardoor met een andere mindset naar Anderlecht. Dat neigt naar competitievervalsing door een fout van het bondsparket, maar dit terzijde. Er is intern bij de bond iets fout gelopen. Une attitude de vacances, dat is hier gebeurd. Tot slot: de hele wereld is het erover eens, Burgess heeft zijn straf uitgezeten. Hij heeft niet gespeeld en geen wedstrijdpremie gekregen. De speler van Genk moest trouwens op twee meter staan, daar is niks over gezegd. Bovendien is het pas de eerste rode kaart in de carrière van Burgess."

Dit is toch ook wel grandioos overdreven :laugh:
Van waar komt deze quote?
Ze trekken het idd op flessen maar ze hebben gewoon gelijk in deze nl dat Burgess zijn straf heeft uitgezeten (en dan heb je nog de vraag of die straf terecht was :p)

En blijkbaar kon hij ook gewoon niet op het wedstrijdblad geplaatst worden om 12u15 (tegen dat tijdstip moest het wedstrijdblad ingevuld zijn).
Ze hebben met andere woorden 100 procent gelijk. Peter Vandenbempt mag dus excuses sturen richting Sint-Gillis.

Het hangt er ook nog vanaf wat er met het beroep zelf gaat beslist worden. Als dat aanvaard wordt en Burgess krijgt toch 2 speeldagen effectief, dan is hij er sowieso niet bij tegen Anderlecht en wordt de vraag of hij er tegen Club wel of niet zal bijzijn. Het zal dus wat afwachten worden gezien we hier in feite met twee zaken (de mogelijk farce tegen Cercle én het beroep tegen de schorsing zelf) zitten.

Wat een overbodige soap is dit pfff.
Het hangt er ook nog vanaf wat er met het beroep zelf gaat beslist worden. Als dat aanvaard wordt en Burgess krijgt toch 2 speeldagen effectief, dan is hij er sowieso niet bij tegen Anderlecht en wordt de vraag of hij er tegen Club wel of niet zal bijzijn. Het zal dus wat afwachten worden gezien we hier in feite met twee zaken (de mogelijk farce tegen Cercle én het beroep tegen de schorsing zelf) zitten.
Het antwoord weten we zondagavond rond 18u36!

Denk dat het woordje ZAL inderdaad een grote rol gaat spelen in de interpretatie van alles.
Toen ik gisteren het pleidooi van de heilige Vandenbempt las, was het ook mijn gedachte van "hoe vind jij dat dit alles klare taal is als er gesproken wordt van ZAL?"

Kan op 2 manieren interpreteerd worden
- er van uit gaan dat men het doet met dan eventueel risico dat men het niet gedaan heeft en je dus een speler foutief opstelt?
- afwachten tot men de intentie ook effectief uitvoert en zolang je daar geen 100% officiële bevestiging van hebt er van uit gaan dat het niet gedaan is en risico van foutief opgestelde speler vermijden.

Hoe dan ook, het is weer een belachelijk vertoon van bureaucratie en regelgeving.
Als ik u seffes bel en ik zeg "Ik zal morgen langskomen"

Blijf je dan thuis? of wacht je tot ik bel om te zeggen "ik ben vertrokken" of "Ik ben er"

Allè van mij mag men gerust het voordeel spreken van Union.
Maar woorden als competitievervalsing en zelf naar de CEO van de bond bellen (waarom trouwens, als je toch van niks weer?)
Om dan te zeggen dat de straf te zwaar is omdat het Burgess zijn eerste rode kaart is (die 7 die hij al verdiende, maar niet kreeg vergeten we wel even 😅)

De waarschuwing van blessin en Lazare kan je hier terugvinden:

En op sommige fases heeft hij gelijk, maar er zijn meerdere ploegen die op verschillende fases in deze competitie zo'n "fouten" - zijn het echt fouten trouwens? - in hun nadeel hebben zien gebeuren
Heeft hij het trouwens ook al ergens gehad over die handsbal van Burgess vs Genk die je volgens de regels kan fluiten.

Blijf je dan thuis? of wacht je tot ik bel om te zeggen "ik ben vertrokken" of "Ik ben er"
Klopt, maar juridisch gezien heb je geen ene poot om op te staan he.
Als die procureur naar hen belt en zegt ik ga in beroep gaan, stel hem maar op en zondagmorgen beslist hij om het niet te doen heb je 5-0 aan u been. Als klopt dat Burgess niet eens op het blad kon omdat hij nog in het rood stond zou dat toch echt wel mogen meetellen als een schorsingsdag imo.
Maar woorden als competitievervalsing en zelf naar de CEO van de bond bellen (waarom trouwens, als je toch van niks weer?)
Om dan te zeggen dat de straf te zwaar is omdat het Burgess zijn eerste rode kaart is (die 7 die hij al verdiende, maar niet kreeg vergeten we wel even 😅)
Klopt, zever.
Als die telefoon eerder met een toon van "hoe zit het nu?" is gepleegd wil ik dat nog snappen maar het hoefde idd niet. Neem gewoon een foto, zodat je bewijzen hebt dat je hem niet kàn opstellen via de applicatie vd bond en klaar.
En op sommige fases heeft hij gelijk, maar er zijn meerdere ploegen die op verschillende fases in deze competitie zo'n "fouten" - zijn het echt fouten trouwens? - in hun nadeel hebben zien gebeuren
Heeft hij het trouwens ook al ergens gehad over die handsbal van Burgess vs Genk die je volgens de regels kan fluiten.
Feit is wel dat Blessin nu ook niet de eerste trainer is die dit seizoen (zware) kritiek had op de spelleiding maar hij is, bij mijn weten, wel de enige met een waarschuwing. Als we elke trainer een waarschuwing en een boete gaan geven als ze scheidsrechters zwart maken mogen sommigen hun loon gewoon volledig doorstorten naar de bond...

Feit is wel dat Blessin nu ook niet de eerste trainer is die dit seizoen (zware) kritiek had op de spelleiding maar hij is, bij mijn weten, wel de enige met een waarschuwing. Als we elke trainer een waarschuwing en een boete gaan geven als ze scheidsrechters zwart maken mogen sommigen hun loon gewoon volledig doorstorten naar de bond...
20-03-2024. Hein Vanhaezebrouck zal op vrijdag 29 maart niet op de bank zitten tijdens KAA Gent - Standard, de eerste match van de Europe Play-Offs. Hij is door het Disciplinair Comité van de KBVB geschorst voor 1 wedstrijd effectief en 1 met uitstel.

na uitlatingen over scheidsrechter Wesli De Cremer

Ik ga uit van de laatste interviews die DDC heeft gegeven. Zonder transfers en Europese inkomsten is het toch moeilijk bij Genk zei hij. Maar zo is het bij de rest behalve Club Brugge ook momenteel. Vandaar dat ik zei : enkel Club. En bij Genk is er nog steeds dat fiscus verhaal zeker?

Daar hebben we al een serieus spaarpotje voor aangelegd, net als voor de stadionvernieuwing. Dat is ook de reden dat we nu altijd maar net in plus staan, veel geld word opgepot voor de toekomst.

Daar hebben we al een serieus spaarpotje voor aangelegd, net als voor de stadionvernieuwing. Dat is ook de reden dat we nu altijd maar net in plus staan, veel geld word opgepot voor de toekomst.
Dacht dat een groot deel nu naar het nieuwe jeugdcomplex gaat.

Kan je als VZW eigenlijk geld “oppotten” voor de toekomst? Serieuze vraag trouwens. Ben daar allemaal niet zo in mee

Kan je als VZW eigenlijk geld “oppotten” voor de toekomst? Serieuze vraag trouwens. Ben daar allemaal niet zo in mee
Ja. Alleen moet het geld naar het doel gaan, en niet uiteindelijk naar iemand zijn zakken. Als het opgepot wordt om stilaan meer loon te betalen bv..

Jeugdcomplex is daar een onderdeel van. Het nieuw trainingscomplex dat ze iets verderop aan aan het leggen zijn ook. Het stadion zelf is pas het laatste deel.

Qua VZW weet ik dat zelf ook niet. Absoluut geen kenner van die wetgeving.

De waarschuwing van blessin en Lazare kan je hier terugvinden:

Eerste dat ik vraag is hoe laat ongeveer. Als je dat niet weet sjah dan ga ik niet zitten wachten tot je komt.
Als mijne baas zegt ik zal u opslag geven, neem ik dit ook pas voor feit aan wanneer het op papier staat.

Zijn uitspraken en fratsen zijn voor mij een andere discussie en komen vooral voort uit frustratie en de druk, stress van het moment.
Verstandig? Zeker niet.

Voor elk jaar een supporter, dat is ook wel toevallig.

Nu ook niet overdrijven é. Pak per jaar half.

Voor niks beschaamd...
Idd. Degoutant

Voor niks beschaamd...
Zo verkeerd dit :puke:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties