Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Patris, die heeft toch echt het niveau niet he? 46% pass accuracy.
Dat is alsof ge met vrienden gaat shotten.
Er is er altijd ene bij die nooit heeft gevoetbald en dat ziet ge eraan.. lopen waar en wanneer het niet moet, af en toe los ene naar zen gezicht in shotten (daar komt nu n goal uit), lachen en ergeren in ene keer. Gooit perongeluk eens n wereld goal uit zen sloffen

Allè zo ene voor op n zomerse zondagmiddag na 10 pinten mee te shotten, maar nie in 1e klasse

Van mij mogen ze die transfer eens onderzoeken

Ze brengen ook wel niets bij wanneer ze mogen. De wanhoop is af te lezen op Vrancken zijn gezicht.... Ik weet niet of een ontslag van Vrancken nut heeft, maar het volk begint zich serieus te roeren en de resultaten zijn abominabel. The writing is on the wall.

Toch vraag ik me af hoe uw seizoen gelopen zou zijn als ge begonnen waart met een deftige spits. Na de winter is het pure drama, maar heel lang hebt ge uzelf dikwijls in de voet geschoten door een gebrek aan efficiëntie.

Europees zit er niet in. En door het gedoe met de fiscus en de plannen in en rond het stadion is er geen overschot. Volgend seizoen dus negen kansen op tien een quasi identieke kern op Cuesta, Paintsil en Bilal na aangevuld met wat jonkies ipv de Azizen van de wereld. Hopelijk vinden ze toch ergens een centje voor een goede spits.

Zo was het in het verleden natuurlijk ook altijd bij Genk, bij zowat elke coach. Een heel goed seizoen en nadien liep het mis, werd de trainer vervangen en ging het stilaan weer beter. En die cyclus herhaalt zich telkens.

Soms geraakt het gewoon op tussen trainer en ploeg en in het hedendaagse voetbal gebeurt dat sneller en sneller. Dat maakt een trainer niet per se slecht, maar als het op is tussen ploeg en trainer houdt het natuurlijk op. Van mij moet hij ook zeker niet buiten, ik heb liever een andere oplossing, maar is die er? Het vuur in de ploeg lijkt weg en zoals je zelf zegt gaat door een gebrek aan geld (ja De Condé heeft er ook een zooitje van gemaakt) weinig veranderen aan die kern. Door zijn wisselpolitiek en peoples management heeft Vrancken ook al lang zijn bank "verloren".

En ja je kan zeggen dat de bankzitters weinig tonen als ze toch eens een zeldzame kans krijgen, maar kun je hen dat verwijten? Vaak krijgen ze dan een kans in een veredelde B ploeg die niet op elkaar ingespeeld is, en vooral, die spelers hebben 0,0 matchritme want ze mogen bijna nooit spelen. En dan spreek ik nog niet over het gebrek aan vertrouwen dat er bijvoorbeeld bij een Oyen moet zijn. Het is niet nieuw dat Vrancken een coach is die vasthoudt aan zijn basiself en weinig wissels doet. Dat was bij Mechelen al zo en ook vorig seizoen in de goede periode. En dat werkt... zolang het goed gaat, nadien niet meer.

Hij heeft nu natuurlijk ook wel pech, met Sor in de spits ging het veel beter en dan valt die weer uit. Aan de andere kant weigerde hij Sor in de spits te zetten net na de winterstop en ging hij toch weer terug naar Tolu, terwijl het ondertussen toch al duidelijk moet zijn dat dat niet werkt. En nu is Fadera ook weer uit, terwijl die voor de Africa Cup er eindelijk door leek te komen. Maar ook hier weer, hij heeft ontzettend lang voor Baah of Paintstil gekozen voor de winterstop terwijl het ook daar heel duidelijk was dat beiden zowat al hun kwaliteiten verliezen op links.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14