Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad, heel erg straf dat Standard hun supporters blijven komen ondanks de resultaten en trainers als Hoefkens en Leko."Gent heeft een geweldig publiek, maar elke voetballer wil spelen voor supporters zoals die van Standard — ik ben daarin eerlijk”, aldus Tissoudali.
Amai, wel straf dat hij dat zo zegt.. En uiteraard heeft hij gelijk.![]()
Kampioen is kampioen eDan misschien wel in 1b![]()
Vond ik tbh ook. Alleen geen deftige slow mo herhaling gezien gisteren, maar mij leek het eerst ook wel gwn handsHmm was het geen hands van mignolet
Mac Callister de laatste weken Union wel al wat punten gekost met zijn onstuimige spel.Kunt hem geven.
Ik twijfel alleen of de VAR hiervoor moet/mag tussen komen
Failliet is Ghelamco ook niet denk ik hoor. Ik kan die HLN artikels niet lezen, dus ik kan niet zien hoe ze die 1.3miljard hebben berekend, maar een boekhouding houdt meer in dan enkel schulden. En ik voorzie heel weinig kans dat Ghelamco Group niet meer dan een miljard aan vastgoed activa heeft. En dan hebben we het nog niet over de eigen schuldvorderingen. Ze hebben wel een moeilijkere tijd gehad door omstandigheden, dat is zeker, maar die hebben echt tonnen aan activa neem ik aan.Voila zwart op wit dat het sowieso geen Lokeren verhaal wordt:
![]()
EXCLUSIEF. Het geld van Paul Gheysens: schuldenput van 1,3 miljard bij Ghelamco en overal rode cijfers. “Er is grote miserie op komst”
Wat hebben een vastgoedbedrijf met een schuld van dik een miljard, een voetbalclub in geldnood en een mediabedrijf in financiële problemen gemeen? Juist, ze zijn allemaal in handen van Paul Gheysens (70). Wij praten met intimi, experts én Paul Gheysens zelf en krijgen zo een unieke blik achter...www.hln.be
Roger zijn eigen bedrijf was namelijk niet failliet.
Zou het al heet worden onder Vrancken zijn voeten? Dit Genk haalt PO1 niet en Vrancken houdt vast aan de zelfde 11 of 12 jongens. Bankspeler zijn bij Genk lijkt me niet het meest aangename.