Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel fameus geërgerd aan de laatste 10 minuten. Hebben meer staan breien op hun eigen helft en met moeite een aanval in elkaar proberen steken. Blijven gaan verdorie :p

Skoras kon mij eigenlijk wel bekoren vandaag, was zeker bij de betere. Nusa daarentegen op de eerste 20 minuten na niet gezien. Nen echte nummer 10 was toch handig geweest, al wie Vanaken beu gezien is begrijp ik ergens wel, maar hij heeft echt nog zijn plaats bij dit Club.

"Gent heeft een geweldig publiek, maar elke voetballer wil spelen voor supporters zoals die van Standard — ik ben daarin eerlijk”, aldus Tissoudali.

Amai, wel straf dat hij dat zo zegt.. En uiteraard heeft hij gelijk. 😎

"Gent heeft een geweldig publiek, maar elke voetballer wil spelen voor supporters zoals die van Standard — ik ben daarin eerlijk”, aldus Tissoudali.

Amai, wel straf dat hij dat zo zegt.. En uiteraard heeft hij gelijk. 😎
Inderdaad, heel erg straf dat Standard hun supporters blijven komen ondanks de resultaten en trainers als Hoefkens en Leko.
Chapeau voor de sfeer!

Nu nog de resultaten, die nog steeds het belangrijkste onderdeel zijn in voetbal.

Voila zwart op wit dat het sowieso geen Lokeren verhaal wordt:

Roger zijn eigen bedrijf was namelijk niet failliet.
Failliet is Ghelamco ook niet denk ik hoor. Ik kan die HLN artikels niet lezen, dus ik kan niet zien hoe ze die 1.3miljard hebben berekend, maar een boekhouding houdt meer in dan enkel schulden. En ik voorzie heel weinig kans dat Ghelamco Group niet meer dan een miljard aan vastgoed activa heeft. En dan hebben we het nog niet over de eigen schuldvorderingen. Ze hebben wel een moeilijkere tijd gehad door omstandigheden, dat is zeker, maar die hebben echt tonnen aan activa neem ik aan.

Dat Antwerp quasi klaar staat om te imploderen is wel duidelijk.

Zou het al heet worden onder Vrancken zijn voeten? Dit Genk haalt PO1 niet en Vrancken houdt vast aan de zelfde 11 of 12 jongens. Bankspeler zijn bij Genk lijkt me niet het meest aangename.

Zou het al heet worden onder Vrancken zijn voeten? Dit Genk haalt PO1 niet en Vrancken houdt vast aan de zelfde 11 of 12 jongens. Bankspeler zijn bij Genk lijkt me niet het meest aangename.

Ze brengen ook wel niets bij wanneer ze mogen. De wanhoop is af te lezen op Vrancken zijn gezicht.... Ik weet niet of een ontslag van Vrancken nut heeft, maar het volk begint zich serieus te roeren en de resultaten zijn abominabel. The writing is on the wall.

Toch vraag ik me af hoe uw seizoen gelopen zou zijn als ge begonnen waart met een deftige spits. Na de winter is het pure drama, maar heel lang hebt ge uzelf dikwijls in de voet geschoten door een gebrek aan efficiëntie.

Europees zit er niet in. En door het gedoe met de fiscus en de plannen in en rond het stadion is er geen overschot. Volgend seizoen dus negen kansen op tien een quasi identieke kern op Cuesta, Paintsil en Bilal na aangevuld met wat jonkies ipv de Azizen van de wereld. Hopelijk vinden ze toch ergens een centje voor een goede spits.

Altijd maar dat instant achteruitkruipen na een voorsprong, ik heb het onderhand wel gehad met Riemer. Zit ook niets progressie in het spel, integendeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14