Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Patris, die heeft toch echt het niveau niet he? 46% pass accuracy.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjah buiten afstandschoten die in den 2 ring landen doet Charleroi ook ni veel0-2 voorstaan en eigenlijk de hele match onder gelegen.

Klopt, ze staan dan ook bijna laatste. Van ons moet je toch wat meer verwachtenMjah buiten afstandschoten die in den 2 ring landen doet Charleroi ook ni veel![]()
Hopelijk maakt hij dan straks ook een doelpunt!Debast op zijn Mechele’s
Das voor beide ploegen.Da veld ook ...
YepDas voor beide ploegen.
Dat is alsof ge met vrienden gaat shotten.Patris, die heeft toch echt het niveau niet he? 46% pass accuracy.
Ze brengen ook wel niets bij wanneer ze mogen. De wanhoop is af te lezen op Vrancken zijn gezicht.... Ik weet niet of een ontslag van Vrancken nut heeft, maar het volk begint zich serieus te roeren en de resultaten zijn abominabel. The writing is on the wall.
Toch vraag ik me af hoe uw seizoen gelopen zou zijn als ge begonnen waart met een deftige spits. Na de winter is het pure drama, maar heel lang hebt ge uzelf dikwijls in de voet geschoten door een gebrek aan efficiëntie.
Europees zit er niet in. En door het gedoe met de fiscus en de plannen in en rond het stadion is er geen overschot. Volgend seizoen dus negen kansen op tien een quasi identieke kern op Cuesta, Paintsil en Bilal na aangevuld met wat jonkies ipv de Azizen van de wereld. Hopelijk vinden ze toch ergens een centje voor een goede spits.
Ja tis erbarmelijk. En dat is al van de 2 laatste matchen voor de winterstop bezigZit toch weer niks in aan onze kant he. Hopelijk volgende week wat beterschap als Sardella, Augustinsson en Delaney terug zijn.
Sardella, Leoni, stroeykens zijn toch zijn verdienste dat ze er nu in staanRiemer, heeft die al 1 speler beter gemaakt?