Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet op reageren maar je reageert er wel op . OK dan .
Ik reageer op jou, om te zeggen dat je best niet teveel reageert op die Deco. Take a compiment e. :unsure:

Over die goal bij de 1-1 geef ik je trouwens 100% gelijk, doen alsof dat een zondagsballetje was is dikke zever.

😍 😍 Bosuil magic

Zag het vandaag eigenlijk totaal niet zitten door ons onthoofde middenveld maar Doumbia heeft dat geweldig gedaan. Qua kansen was het een mager beestje (xG 0.9 - 1.1) maar wel veel intensiteit. Club was wel erg gevaarlijk op corners. Ik denk dat Brugge het zich vooral zal beklagen dat ze niet doorgedrukt hebben na de 0-1.

Onyedika is er niet he. Anders is er met Nielsen een goeie vervanger. Snap ook niet waarom Vetlesen eraf moest
Blessure door die trap op einde van de eerste helft?

Onverdiend verlies sowieso. Gelijkgespel viel mee te leven wel. Betere ploeg maar er eigenlijk niet zo veel mee doen, frustrerend!

Kan het alleen maar eens zijn met de Brugge supporters hier. Brugge had het overwicht, weigert door te drukken en krijgt dan het deksel op de neus. Uiteraard heerlijk om dan nog 2 invallers te zien scoren, zeker met zo'n goals.

Kan het alleen maar eens zijn met de Brugge supporters hier. Brugge had het overwicht, weigert door te drukken en krijgt dan het deksel op de neus. Uiteraard heerlijk om dan nog 2 invallers te zien scoren, zeker met zo'n goals.

Vind je het ook heerlijk dat er 2 spelers letterlijk het ziekenhuis in getrapt worden door jullie spelers?

Vind je het ook heerlijk dat er 2 spelers letterlijk het ziekenhuis in getrapt worden door jullie spelers?

Ben ik dan verplicht om daar commentaar over te geven? Ik heb beide fases niet gezien in het stadion. Maar als jullie coach het enkel over een 2 geel heeft op Zickernagel en in de fase van De Cuyper achteraf niet klaagt over de fout, zal ik 'letterlijk in het ziekenhuis getrapt' maar al met een korreltje zout nemen.

Op Decuyper vond ik nu eigenlijk niet echt een fout. Die jonge komt heel ongelukkig en verkeerd neer.

Ronny Deila gaf een update over de geblesseerden: “Vetltesen voelde iets aan de lies. Zinckernagel is naar het ziekenhuis en moet gehecht worden aan de enkel. Het is frustrerend dat de VAR niet ingreep bij die fase, want dat was de tweede gele kaart voor Janssen geweest.

Iemand al aan Ronny proberen uitleggen dat de VAR niet mag tussen komen voor een gele kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14