Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Onyedika is er niet he. Anders is er met Nielsen een goeie vervanger. Snap ook niet waarom Vetlesen eraf moestBalanta ook wel te grote risicopatiënt als degelijke vervanger van een Vetlessen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onyedika is er niet he. Anders is er met Nielsen een goeie vervanger. Snap ook niet waarom Vetlesen eraf moestBalanta ook wel te grote risicopatiënt als degelijke vervanger van een Vetlessen.
Niet op reageren maar je reageert er wel op . OK dan .Best niet teveel op reageren. Deco is voor Club wat Babaluna voor Anderlecht is.
Ik reageer op jou, om te zeggen dat je best niet teveel reageert op die Deco. Take a compiment e.Niet op reageren maar je reageert er wel op . OK dan .

Ja ik heb al een paar pinten op , im sorryIk reageer op jou, om te zeggen dat je best niet teveel reageert op die Deco. Take a compiment e.![]()

Terecht, 't is zondag voor iets.Ja ik heb al een paar pinten op , im sorry![]()
Bosuil magicBlessure door die trap op einde van de eerste helft?Onyedika is er niet he. Anders is er met Nielsen een goeie vervanger. Snap ook niet waarom Vetlesen eraf moest
Kan het alleen maar eens zijn met de Brugge supporters hier. Brugge had het overwicht, weigert door te drukken en krijgt dan het deksel op de neus. Uiteraard heerlijk om dan nog 2 invallers te zien scoren, zeker met zo'n goals.
Vind je het ook heerlijk dat er 2 spelers letterlijk het ziekenhuis in getrapt worden door jullie spelers?

Overdrijf anders eens. Van Zinckernagel, akkoord. Maar Cuyper komt slecht neer na kopduel.Vind je het ook heerlijk dat er 2 spelers letterlijk het ziekenhuis in getrapt worden door jullie spelers?
Op Decuyper vond ik nu eigenlijk niet echt een fout. Die jonge komt heel ongelukkig en verkeerd neer.Vind je het ook heerlijk dat er 2 spelers letterlijk het ziekenhuis in getrapt worden door jullie spelers?
we hebben niemand anders.Echt schaamtelijk (en zwak beleid) dat Depoitre 2 matchen op rij start.
Staat bij geen enkele 1A ploeg in de basis…
Behalve bij de Gantoise![]()
Dus slecht gewerkt e.we hebben niemand anders.