Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwa, zo een vaart zal het niet lopen denk ik. Er staat nog steeds wel wat kapitaal op het veld, en ook die jeugdopleiding doet het wel goed. En dat is op zich wel een pluim voor Gheysens: investeert sinds dag 1 stevig in de jeugdopleiding.

Wel vraag ik me oprecht af of je die stevige hemelbestorming gaat blijven aanhouden met dat half afgewerkt stadion. Is toch een enorme lacune voor de club. Lijkt me haast onvermijdelijk dat ze op een bepaald punt toch even een stapje terug moeten zetten, zoals Gent bv.

Die spitsen van Genk hebben toch echt 0,0 voetbal iq. Constant de slechtst mogelijke beslissing. Hebben veel mogelijkheden de nek om gewrongen en op het einde staat Union gewoon voor. Tjah...

Die spitsen van Genk hebben toch echt 0,0 voetbal iq. Constant de slechtst mogelijke beslissing. Hebben veel mogelijkheden de nek om gewrongen en op het einde staat Union gewoon voor. Tjah...
Veel mogelijkheden? Genk heeft amper een kans de naam waardig gehad. Union staat gewoon verdiend voor hoor.

Veel mogelijkheden? Genk heeft amper een kans de naam waardig gehad. Union staat gewoon verdiend voor hoor.

Ik denk dat hij mogelijkheden tot mogelijkheden bedoelt, en dat is wel zo. Zoals wel vaker kan Genk niets doen met ruimte die ze krijgen omdat hun laatste of voorlaatste pas telkens rampzalig is.

Natuurlijk is Union gewoon een betere ploeg en staan ze inderdaad ook op verdiend op voorsprong, maar het wordt ze vooral heel makkelijk gemaakt omdat Genk gewoon niet weet wat ze doen vooraan.

Dat is het grote probleem van Genk.
Zoals wel vaker hebben ze jonge Afrikaanse spelers met talent, maar die hebben veel te weinig voetbalverstand.
Je kan er zo één vooraan zetten, maar geen 3. (Want bilal reken ik daar niet bij uiteraard)

Hoppa, Kortrijk :coolbrows:
De manier waarop is niet mooi maar de punten tellen. Weer (bijna) geen kansen weggegeven en zelf wel 1 van de weinig afgewerkt. Het staat vanachter gewoon goed tegen de mindere ploegen en dan heb je minstens al een punt. Nu 2 moeilijke matchen met STVV en Union waar je waarschijnlijk geen punten pakt maar je weet nooit natuurlijk.

Soit het geloof is er terug dat alles nog speelbaar zal zijn in PO3 en dan kan alles 🤩

Ik denk dat hij mogelijkheden tot mogelijkheden bedoelt, en dat is wel zo. Zoals wel vaker kan Genk niets doen met ruimte die ze krijgen omdat hun laatste of voorlaatste pas telkens rampzalig is.

Natuurlijk is Union gewoon een betere ploeg en staan ze inderdaad ook op verdiend op voorsprong, maar het wordt ze vooral heel makkelijk gemaakt omdat Genk gewoon niet weet wat ze doen vooraan.
Grappig om dat te lezen, "balbezit" bedoel je dan eigenlijk? :biglaugh:

Ik denk vandaag een vrij makkelijke overwinning voor Club. Geen Keita, Coulibaly, Matazo, Yusuf en Balikwisha bij Antwerp en Club is in vorm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14