Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zolang we onze titel maar niet moeten inleverenOvermars wereldwijd geschorst. Antwerp gaat een probleem hebben vrees ik.

Dat lijkt me nietzolang we onze titel maar niet moeten inleveren![]()
De advocaten van Genk zijn aan het bekijken hoe ze dit kunnen aanvechten!zolang we onze titel maar niet moeten inleveren![]()
Zal via een stroman blijven doorwerken vermoed ikOvermars wereldwijd geschorst. Antwerp gaat een probleem hebben vrees ik.
En maar factureren van case naar case. Werkzekerheid!De advocaten van Genk zijn aan het bekijken hoe ze dit kunnen aanvechten!
Niet onlogisch natuurlijk.Overmars wereldwijd geschorst. Antwerp gaat een probleem hebben vrees ik.

hoeft ook niet te verbazen he. jeugdproducten van Bayern, Real, etc. blijven bij Bayern, Real, etc. spelen.![]()
Vóór United, Bayern en Juventus: Anderlecht in top 25 van meest winstgevende jeugdacademies
179 miljoen euro verdiende <a href="https://www.hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a> de voorbije tien jaar aan transfers van eigen jeugd, zo berekende het Zwitserse voetbalonderzoeksbureau CIES. Paars-wit bezet daarmee internationaal de 25ste plek van meest winstgevende...www.hln.be
Voila meneer Peter VdB , onze gepamperde jeugd![]()
Euhm, mss even het artikel lezen? Real staat 4e in die rangschikking.hoeft ook niet te verbazen he. jeugdproducten van Bayern, Real, etc. blijven bij Bayern, Real, etc. spelen.
jeugdproducten van Anderlecht worden verkocht aan een ploeg in Frankrijk, en vandaar naar Engeland, en Spanje...
als je dat puur in transferbedragen uitdrukt, gaan die topploegen sowieso lager staan
Gelukkig gaat Wouter den boel daar eens hervormen.![]()
Vóór United, Bayern en Juventus: Anderlecht in top 25 van meest winstgevende jeugdacademies
179 miljoen euro verdiende <a href="https://www.hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a> de voorbije tien jaar aan transfers van eigen jeugd, zo berekende het Zwitserse voetbalonderzoeksbureau CIES. Paars-wit bezet daarmee internationaal de 25ste plek van meest winstgevende...www.hln.be
Voila meneer Peter VdB , onze gepamperde jeugd![]()

We zullen zien of het bekwame mensen zijn heGelukkig gaat Wouter den boel daar eens hervormen.![]()
"Zij berekenden wereldwijd de top honderd van clubs die de afgelopen tien jaar het meeste inkomsten genereerden uit transfers van spelers die tussen hun 15de en 21ste jaar"
Dikke zeverstatistiek dus, wij hebben met Nusa binnenkort ook een topper verkocht uit onze jeugd. Slaat toch allemaal op niets meer.
Om nog maar te zwijgen van eigen opgeleide spelers als Barbera en Meijer(die ook nog in aanmerking zou komen)
Wat meer info: Onbetaalde facturen, stage in eigen land en geruchten over verkoop: wat is er aan de hand bij voetbalclub Antwerp? | VRT NWS: nieuwsIs toch precies goed aan het rommelen bij den Antwerp. Ging al lang de ronde dat ze in financiële problemen zaten maar nu hebben die van Pano ook hun tanden erin gezet, ben is benieuwd.