Solleke89
Well-known member
Mijn excuses.Ik beweer toch niet dat het geen rood is? Het is gewoon grappig dat hij de bal wegslaat terwijl die naast ging.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn excuses.Ik beweer toch niet dat het geen rood is? Het is gewoon grappig dat hij de bal wegslaat terwijl die naast ging.
Zeer zwak Gent.typisch Gent vs Brugge: thuis winnen, uit kansloos.
Kunnen we omgekeerd ook zeggen.typisch Gent vs Brugge: thuis winnen, uit kansloos.
Denk dat hij dat ook bedoeld.Kunnen we omgekeerd ook zeggen.
deze achterstand hebben we te danken aan individuele fouten (flaters), niet aan het algemene niveau van de ploeg, tbh.Zeer zwak Gent.
Donderdag spelers laten rusten en nu dit.
Ik heb het gehad met Hein.
ja, vanuit Gent standpunt dan wel.Denk dat hij dat ook bedoeld.
Normaal zou dat wel moeten, tenzij er iemand van Gent de bal heeft geraakt/afgepakt (dacht ik).Die fase die ze nu tonen, gaan ze ooit zo ver terug om een goal af te keuren?
vorig jaar, zelfde matchDie fase die ze nu tonen, gaan ze ooit zo ver terug om een goal af te keuren?
Herinner ik me al niet meer.vorig jaar, zelfde match
Zal wel een regel vasthangen aan dat buitenspel natuurlijkIk word toch wel ziek van de hedendaagse 'journalisten' tbh. Bij de fase van Cuypers is het te lastig om tien seconden terug te gaan om de fout op Nielsen te tonen, maar nu gaan ze wel nog wat olie op het vuur gooien door naar iets terug te grijpen waar je onmogelijk kan zeggen of het nu buitenspel is of niet.
Waarover ging dat? Niet gezien.Die fase die ze nu tonen, gaan ze ooit zo ver terug om een goal af te keuren?
Eerlijke vraag
Op de beelden op het Twitter account van Eleven lijkt Tissoudali mij zowel naast de bal als naast Nielsen te trappen. Nielsen lijkt eerder zijn voet om te slaan waardoor hij valt en tegen Mechele botst.Ik word toch wel ziek van de hedendaagse 'journalisten' tbh. Bij de fase van Cuypers is het te lastig om tien seconden terug te gaan om de fout op Nielsen te tonen, maar nu gaan ze wel nog wat olie op het vuur gooien door naar iets terug te grijpen waar je onmogelijk kan zeggen of het nu buitenspel is of niet.
Minuut voor de penalty op Zinckernagel kreeg Thiago de bal uit offside.Waarover ging dat? Niet gezien.