Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, die eerste goal van Club ook onterecht precies..
Amaai nog niet.
Benieuwd naar de mooie uitleg weer :)
Dit kan zo echt niet meer verder.
De grote brullers zijn nu wel weer wat stiller.
Ze zullen weer doen alsof hun neus bloed.
Dat Gent ook maar klacht neerlegt en wat druk uitoefend.
Je ziet wat je ermee kan bereiken.

Amaai nog niet.
Benieuwd naar de mooie uitleg weer :)
Dit kan zo echt niet meer verder.
De grote brullers zijn nu wel weer wat stiller.
Ze zullen weer doen alsof hun neus bloed.
Dat Gent ook maar klacht neerlegt en wat druk uitoefend.
Je ziet wat je ermee kan bereiken.
De grote brullers hebben hier allemaal toegegeven dat die van Mechele ook een penalty was waarop je niks kan afdingen en wat dat buitenspel betreft zou ik graag eerst eens de lijn willen zien. Als het geen offside is, een bevestiging van de onkunde van het scheidsrechterkorps, maar hoe gij er weer dat polariserend toontje in weet te krijgen, petje af. Deftige refs, daar heeft iedereen baat bij, los van de kleur van het shirt. Als ge daar telkens een wij-zij verhaal van gaat maken dan zijn we nog ver van oplossingen voor het probleem.

't is gewoon controleren van Brugge he. 2 goals bonus met een man meer. ge kunt dat op deze manier gewoon uitspelen ze, zonder veel energie te verspillen.

De 3 fasen zijn alle 3 penalty (voor mij). En als je dan nog eens leest/ziet dat er buitenspel aan de 1ste penalty van Club vooraf gaat, is het wel redelijk zuur voor die van Gent en klagen ze gewoon terecht (ook zoals die van Club terecht zaagden vorige week). Wel weer jammer dat het daarover moet gaan natuurlijk ipv over het voetbal op zich :(

Blijf het echt raar vinden dat mensen die fase met Cuypers penalty vinden.

Als Thiago buitenspel stond op die fase mag Gent wel terecht klagen maar los van alles spelen ze hier imo wel een zwakke pot voetbal vandaag.

De 3 fasen zijn alle 3 penalty (voor mij). En als je dan nog eens leest/ziet dat er buitenspel aan de 1ste penalty van Club vooraf gaat, is het wel redelijk zuur voor die van Gent en klagen ze gewoon terecht (ook zoals die van Club terecht zaagden vorige week). Wel weer jammer dat het daarover moet gaan natuurlijk ipv over het voetbal op zich :(

Ons voetbal wordt te veel beslist door foute inschattingen van de VAR/arbitrage.
De ene ploeg klaagt en brengt een statement uit en krijgt de week erna wat meeval.
De week erna kan het weer ferm tegensteken.
Nu dient Gent mss klacht in, maar wat brengt het op?

Ons voetbal wordt te veel beslist door foute inschattingen van de VAR/arbitrage.
De ene ploeg klaagt en brengt een statement uit en krijgt de week erna wat meeval.
De week erna kan het weer ferm tegensteken.
Nu dient Gent mss klacht in, maar wat brengt het op?
Denk nu niet dat die zaken aan elkaar gelinkt zijn maar bon.

Maar idd doodzonde dat het weer over de ref gaat.

Er wordt druk gezet op de arbitrage.
Denk je als mens dat je geen druk voelt?
En dat dit sommige beslissingen niet kan beïnvloeden?
Ze maken al zoveel fouten, laat staan door de druk die er vandaag gelegd is door Club zelf en de pers.

Als er effectief buitenspel is geweest voorafgaand aan de penaltyfase en dat niet opgemerkt is door de VAR mag Gent van mij part ook klacht indienen.

Ik kon enkel kijken tot het rustsignaal, dus (nog) geen beelden gezien daarvan. Als ik de reacties hier verder lees over de 2e helft heb ik gelukkig niet echt iets gemist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14