Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word toch wel ziek van de hedendaagse 'journalisten' tbh. Bij de fase van Cuypers is het te lastig om tien seconden terug te gaan om de fout op Nielsen te tonen, maar nu gaan ze wel nog wat olie op het vuur gooien door naar iets terug te grijpen waar je onmogelijk kan zeggen of het nu buitenspel is of niet.

Ik word toch wel ziek van de hedendaagse 'journalisten' tbh. Bij de fase van Cuypers is het te lastig om tien seconden terug te gaan om de fout op Nielsen te tonen, maar nu gaan ze wel nog wat olie op het vuur gooien door naar iets terug te grijpen waar je onmogelijk kan zeggen of het nu buitenspel is of niet.
Zal wel een regel vasthangen aan dat buitenspel natuurlijk

Op de beelden op het Twitter account van Eleven lijkt Tissoudali mij zowel naast de bal als naast Nielsen te trappen. Nielsen lijkt eerder zijn voet om te slaan waardoor hij valt en tegen Mechele botst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14