Babaluna
Well-known member
Tuurlijk is dit penalty , maar aan de andere kant ook . Je hebt 4 sec zen arm vastJe kan toch moeilijk ontkennen dat dit géén penalty is. Kums trapt daar gewoon Zinckernagel aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk is dit penalty , maar aan de andere kant ook . Je hebt 4 sec zen arm vastJe kan toch moeilijk ontkennen dat dit géén penalty is. Kums trapt daar gewoon Zinckernagel aan.
Bij de Gent fase zagen dat niemand het penalty vind en nu zelf een duidelijke penalty ontkennen.Komaan zeg, hij is al aan het valle
Typisch dat jullie dit weer een penaltie vinden en ook krijgen.
Die eerste fase wordt aan de overkant ook gewoon gefloten.
Ik zei toch dat het een lichte penaltie was aan beide kanten.Bij de Gent fase zagen dat niemand het penalty vind en nu zelf een duidelijke penalty ontkennen.
Kwestie van uw eigen geloofwaardigheid compleet te ondergraven.
Ik ga proberen zo objectief mogelijk te zijn maar dit vind ik er van iig:Aantrappen is toch echt wel heel slecht verwoord.
Zeer licht, net zoals aan de overkant.
2 maten en 2 gewichten.
Beide zijn ofwel clear errors of wel niet.
Van dat soort supporters heb ik intussen al een lijstje, daar kunt ge geen deftige discussie mee voeren als hun ploeg of een grote rivaal betrokken is want ze interpreteren fases op basis van de kleur van de shirts, dus die posts sla ik met alle plezier over.Bij de Gent fase zagen dat niemand het penalty vind en nu zelf een duidelijke penalty ontkennen.
Kwestie van uw eigen geloofwaardigheid compleet te ondergraven.
Eventuele fout? Nielsen moest geblesseerd van het veld door die fase.Van dat soort supporters heb ik intussen al een lijstje, daar kunt ge geen deftige discussie mee voeren als hun ploeg of een grote rivaal betrokken is want ze interpreteren fases op basis van de kleur van de shirts, dus die posts sla ik met alle plezier over.
Dat gezegd zijnde, waren beide penalty en de enige gegronde reden die ik kan bedenken waarom die van Mechele niet gefloten wordt is die eventuele voorgaande fout op Nielsen.
Lol, die bal ging toch naast?

Ik beweer toch niet dat het geen rood is? Het is gewoon grappig dat hij de bal wegslaat terwijl die naast ging.Boeit niet, hij slaat de bal express weg. Hoe dom kan je zijn hahaha