Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon een heel vervelende eerste helft, alles werd verkeerd gefloten tot nu. Fouten die er geen zijn en omgekeerd, zo krijg je telkens dezelfde zever .

Bij die penaltyfase van Gent (waar je uiteraard voor zou kunnen fluiten) wordt er toch eerst duidelijk een fout gemaakt op Nielsen? Zou me niet verbazen dat de VAR daarom niet is tussengekomen.

EDIT: Is ook letterlijk de fase waarom Nielsen naar de kant moet, blijkt dus nu. Raar dat niemand van de commentatoren dat gezien heeft.

Aantrappen is toch echt wel heel slecht verwoord.
Zeer licht, net zoals aan de overkant.
2 maten en 2 gewichten.
Beide zijn ofwel clear errors of wel niet.
Ik ga proberen zo objectief mogelijk te zijn maar dit vind ik er van iig:

In de fase van Zinckernagel is het minste contact eigenlijk voldoende om zijn actie af te breken, dus van zodra je daar zijn been/voet aantrapt gebeurt dat dus. Bij Cuypers hangt Mechele wat aan zijn arm, maar het is nu ook niet dat hij daar Cuypers helemaal onderuit trekt zodat hij niks meer kan doen.

Nu nogmaals: Als Lardot daar fluit hebben we sowieso niks te zeggen. Het blijft oerdom en super riskant van Mechele om dat daar te gaan doen.

Iets gans anders, maar iemand die weet wanneer de speeluren voor de terugronde bekendgemaakt worden? Moet naar Anderlecht - Gent voor het werk, maar da's nog altijd "weekend 3 februari". Dat moet toch alle momenten zijn hoop ik?

Bij de Gent fase zagen dat niemand het penalty vind en nu zelf een duidelijke penalty ontkennen.
Kwestie van uw eigen geloofwaardigheid compleet te ondergraven.
Van dat soort supporters heb ik intussen al een lijstje, daar kunt ge geen deftige discussie mee voeren als hun ploeg of een grote rivaal betrokken is want ze interpreteren fases op basis van de kleur van de shirts, dus die posts sla ik met alle plezier over.
Dat gezegd zijnde, waren beide penalty en de enige gegronde reden die ik kan bedenken waarom die van Mechele niet gefloten wordt is die eventuele voorgaande fout op Nielsen.

Van dat soort supporters heb ik intussen al een lijstje, daar kunt ge geen deftige discussie mee voeren als hun ploeg of een grote rivaal betrokken is want ze interpreteren fases op basis van de kleur van de shirts, dus die posts sla ik met alle plezier over.
Dat gezegd zijnde, waren beide penalty en de enige gegronde reden die ik kan bedenken waarom die van Mechele niet gefloten wordt is die eventuele voorgaande fout op Nielsen.
Eventuele fout? Nielsen moest geblesseerd van het veld door die fase.

Soit, zinckernagel moet eraf voor Nusa. Ik erger me dood aan hem.

Bal ging waarschijnlijk zelfs gewoon naast, maar ja dat kan Kandouss nu ook niet weten vanuit die positie. Gewoon ten alle tijden van die bal blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14