sharpshot
Well-known member
Dit vooral, ze zijn ook niet zo naïefNatuurlijk gaan ze niet herspelen, dat weet Club ook wel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vooral, ze zijn ook niet zo naïefNatuurlijk gaan ze niet herspelen, dat weet Club ook wel
Kan me die fase niet herinnerenWas het niet vorige week of 2 weken geleden dat er keeper een halve doodschop had gekregen van een speler die buitenspel liep? Daar schreeuwen we moord en brand dat ze laten verderspelen.
Maar ik vind het erg dat we gaan kakken op de lijnrechter die de regels volgt en pas vlagt na de fase.

Genk en Gent gingen Club wel al voor.Als we een betere VAR willen (want op dit forum wordt toch ook ontiegelijk veel geklaagd hierover), laat Club maar doen. Ze hebben gelijk dat ze klacht indienen. Dat zouden andere ook beter doen, of het systeem gaat niet veranderen.
Ik heb echt geen idee wat je wil zeggen of wat je punt is. Geen van beide delen eigenlijk.Kan me die fase niet herinneren
Maar feit is toch ook dat de linesman er hier dan ook langszit?
Als ge die goal laat doorgaan en de VAR komt tussen voor offside is het hek wel helemaal van de dam![]()
Huh? Da's toch letterlijk de bedoeling van de VAR?Maar feit is toch ook dat de linesman er hier dan ook langszit?
Als ge die goal laat doorgaan en de VAR komt tussen voor offside is het hek wel helemaal van de dam![]()
Als ge deze specifieke goal laat doorgaan en de var komt tussen voor offside bedoelde ikHuh? Da's toch letterlijk de bedoeling van de VAR?
(Omdat ze Walsh vergeten waren) Sorry, maar ik vereenzelvig mij niet met 'jullie'. Ik vereenzelvig mij ook niet met marginale supporters op o.a. sociale media.Genk en Gent gingen Club wel al voor.
De Club supporters vonden dit toen een hoog calimero gehalte hebben.
Het statement op de website, enz.
Het grote probleem is dat een club alleen staat als ze dit doen.
Toen Gent het deed vond elke ander ploeg het belachelijk, inclusief jullie.
Ik vind dit toch heel erg hypocriet, maar zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar.
Hier op het forum toch vaak zien passeren.Sorry, maar ik vereenzelvig mij niet met 'jullie'. Ik vereenzelvig mij ook niet met marginale supporters op o.a. sociale media.
Er zijn genoeg supporters die daar niet zo over denken.
Je hebt wel gelijk, je weet nog twee jaar terug op Cercle in wat bochten hebben ze hun toen gewrongen. Ik zou graag de communicatie eens willen horen van tijdens kvm - ClubHier op het forum toch vaak zien passeren.
Maar maakt niet uit, statement is terecht voor deze fase.
Je kan nog honderden statements maken, scheidsrechters vervolgen, klacht indienen, etc.
Zolang nu geen enkele andere ploeg meegaat met het verhaal van Club is het volgend week een andere ploeg die flagrant benadeeld wordt.
De druk op de arbitrage zal ook weer flink toenemen, net zoals op de VAR.Voila, laat de actie van Club een alarmbel doen afgaan.
Dat vooral.Iedere club zou nu moeten meegaan in het verhaal/klacht van Club maar zolang men niet zelf benadeeld is zwijgt men om dan vanaf de eerste fout zelf weer te staan roepen.Hier op het forum toch vaak zien passeren.
Maar maakt niet uit, statement is terecht voor deze fase.
Je kan nog honderden statements maken, scheidsrechters vervolgen, klacht indienen, etc.
Zolang nu geen enkele andere ploeg meegaat met het verhaal van Club is het volgend week een andere ploeg die flagrant benadeeld wordt.
Club had ook de kans na de elleboog, ook om de speler te straffen.Dat vooral.Iedere club zou nu moeten meegaan in het verhaal/klacht van Club maar zolang men niet zelf benadeeld is zwijgt men om dan vanaf de eerste fout zelf weer te staan roepen.
Inderdaad, vandaar ook dat ik zeg, iedereen zwijgt altijd zolang ze er zelf geen nadeel aan gehad hebben.Club had ook de kans na de elleboog, ook om de speler te straffen.
0,0 intenties of daden van hun langs kant.
Allemaal mooi en wel, maar ze hebben in het verleden ook kansen genoeg gehad om mee een statement te maken met andere clubs die al benadeeld geweest zijn.
Afgelopen zomer hebben ze last gehad van een schimmel.toch bizar dat het veld in Brugge daar dan minder last van heeft terwijl daar wel 2 ploegen op spelen + 1 ploeg Europees?
Was vroeger bij ons ook een drama maar hebben ze precies toch wel opgelost gekregen
Voorbeelden genoeg van flagrante, foutieve beslissingen die een onmiskenbare rechtstreekse invloed hebben op het eindresultaat van een wedstrijd?Club had ook de kans na de elleboog, ook om de speler te straffen.
0,0 intenties of daden van hun langs kant.
Allemaal mooi en wel, maar ze hebben in het verleden ook kansen genoeg gehad om mee een statement te maken met andere clubs die al benadeeld geweest zijn.
Ik heb het gevoel dat ze doen alsof ze de enige zijn die zo zwaar benadeeld worden.
Daarom ook mijn eerste reactie gericht aan de Club supporters, kijk eens naar wat wedstrijden van andere ploegen.
Voorbeelden genoeg van flagrante, foutieve beslissingen.
Het nieuwsblad (=de Gentenaar) kan ik niet meer serieus nemen als het over voetbal gaat, hun "chef veotbal" Ludo kan het echt niet wegsteken dat hij Gent fan is, wat die soms durft schrijven, afgunst van club is soms zielig duidelijk.![]()
ANALYSE. “Ja, de VAR ging in de fout, maar Club had ook zelf meer mogen brengen”
Geen goals, geen winnaar en de arbitrage als grote zondebok, ziehier de korte samenvatting van KV Mechelen-Club Brugge (0-0). Maar alleen naar de onterecht afgekeurde goal van Thiago wijzen is wat ons betreft te gemakkelijk, want Club had ook zelf wat meer mogen brengen.m.nieuwsblad.be
Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar dan kan je nooit iets zeggen. 2 goals afgekeurd met meer dan een reukje aan, bal op paal. Als je uiteindelijk met 0-1 wint is dat gewoon meer dan terecht.