Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was het niet vorige week of 2 weken geleden dat er keeper een halve doodschop had gekregen van een speler die buitenspel liep? Daar schreeuwen we moord en brand dat ze laten verderspelen.

Maar ik vind het erg dat we gaan kakken op de lijnrechter die de regels volgt en pas vlagt na de fase.
Kan me die fase niet herinneren
Maar feit is toch ook dat de linesman er hier dan ook langszit?

Als ge die goal laat doorgaan en de VAR komt tussen voor offside is het hek wel helemaal van de dam :D

Als we een betere VAR willen (want op dit forum wordt toch ook ontiegelijk veel geklaagd hierover), laat Club maar doen. Ze hebben gelijk dat ze klacht indienen. Dat zouden andere ook beter doen, of het systeem gaat niet veranderen.
Genk en Gent gingen Club wel al voor.
De Club supporters vonden dit toen een hoog calimero gehalte hebben.
Het statement op de website, enz.
Het grote probleem is dat een club alleen staat als ze dit doen.
Toen Gent het deed vond elke ander ploeg het belachelijk, inclusief jullie.
Ik vind dit toch heel erg hypocriet, maar zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar.

Goed statement.

Er zijn grenzen aan "fouten" van de VAR natuurlijk. Dit zag je ook zonder lijn. Gewoon niet goed aan het opletten, klaar. Nochtans hun enige job op dat moment dus moet je je toch vragen stellen bij de competentie van de VAR. En dat mag best openlijk want anders gebeurt er niets mee.

Kan me die fase niet herinneren
Maar feit is toch ook dat de linesman er hier dan ook langszit?

Als ge die goal laat doorgaan en de VAR komt tussen voor offside is het hek wel helemaal van de dam :D
Ik heb echt geen idee wat je wil zeggen of wat je punt is. Geen van beide delen eigenlijk.

Genk en Gent gingen Club wel al voor.
De Club supporters vonden dit toen een hoog calimero gehalte hebben.
Het statement op de website, enz.
Het grote probleem is dat een club alleen staat als ze dit doen.
Toen Gent het deed vond elke ander ploeg het belachelijk, inclusief jullie.
Ik vind dit toch heel erg hypocriet, maar zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar.
Sorry, maar ik vereenzelvig mij niet met 'jullie'. Ik vereenzelvig mij ook niet met marginale supporters op o.a. sociale media.

Er zijn genoeg supporters die daar niet zo over denken.

Sorry, maar ik vereenzelvig mij niet met 'jullie'. Ik vereenzelvig mij ook niet met marginale supporters op o.a. sociale media.

Er zijn genoeg supporters die daar niet zo over denken.
Hier op het forum toch vaak zien passeren.
Maar maakt niet uit, statement is terecht voor deze fase.

Je kan nog honderden statements maken, scheidsrechters vervolgen, klacht indienen, etc.
Zolang nu geen enkele andere ploeg meegaat met het verhaal van Club is het volgend week een andere ploeg die flagrant benadeeld wordt.

Je kan nog honderden statements maken, scheidsrechters vervolgen, klacht indienen, etc.
Zolang nu geen enkele andere ploeg meegaat met het verhaal van Club is het volgend week een andere ploeg die flagrant benadeeld wordt.
Je hebt wel gelijk, je weet nog twee jaar terug op Cercle in wat bochten hebben ze hun toen gewrongen. Ik zou graag de communicatie eens willen horen van tijdens kvm - Club

btw die eerste goal was denk ik wel buiten dus sommigen zeggen twee onterechte goals afgekeurd is niet waar.

Voila, laat de actie van Club een alarmbel doen afgaan.
De druk op de arbitrage zal ook weer flink toenemen, net zoals op de VAR.
Ik zou niet graag de VAR op arbiter zijn dit weekend die Brugge-Gent fluit.
Elke fase zal op boegeroep getrakteerd worden, elke “foute” beslissing zal de gemoederen alleen maar doen toenemen.
Wij als Gent zijnde hebben daar echt niets te winnen dit weekend.

Dat vooral.Iedere club zou nu moeten meegaan in het verhaal/klacht van Club maar zolang men niet zelf benadeeld is zwijgt men om dan vanaf de eerste fout zelf weer te staan roepen.

Dat vooral.Iedere club zou nu moeten meegaan in het verhaal/klacht van Club maar zolang men niet zelf benadeeld is zwijgt men om dan vanaf de eerste fout zelf weer te staan roepen.
Club had ook de kans na de elleboog, ook om de speler te straffen.
0,0 intenties of daden van hun langs kant.
Allemaal mooi en wel, maar ze hebben in het verleden ook kansen genoeg gehad om mee een statement te maken met andere clubs die al benadeeld geweest zijn.

Ik heb het gevoel dat ze doen alsof ze de enige zijn die zo zwaar benadeeld worden.
Daarom ook mijn eerste reactie gericht aan de Club supporters, kijk eens naar wat wedstrijden van andere ploegen.
Voorbeelden genoeg van flagrante, foutieve beslissingen.

Allemaal mooi en wel, maar ze hebben in het verleden ook kansen genoeg gehad om mee een statement te maken met andere clubs die al benadeeld geweest zijn.
Inderdaad, vandaar ook dat ik zeg, iedereen zwijgt altijd zolang ze er zelf geen nadeel aan gehad hebben.
Mocht er komend weekend een gelijkaardige fase zijn in het nadeel van Gent zul je ze niet horen roepen bij Club.

En dat is jammer.
Mochten de clubs eens samenwerken zouden ze mss impact kunnen hebben.

Tijdje geleden is er toch ook iets gelijkaardigs gebeurd in Italië. Al was het daar minder flagrant, de speler die het buitenspel op hof, stond aan de cornervlag. Ik vind jammerlijk genoeg niets van terug wat er achteraf is gebeurd.

resize

toch bizar dat het veld in Brugge daar dan minder last van heeft terwijl daar wel 2 ploegen op spelen + 1 ploeg Europees?

Was vroeger bij ons ook een drama maar hebben ze precies toch wel opgelost gekregen
Afgelopen zomer hebben ze last gehad van een schimmel.
Pas tegen eind september/begin oktober was dat opgelost. Maar dat de ziekte weg is, betekent niet dat het veld ineens top is natuurlijk. Vanaf oktober heeft het veld nog maar weinig zon gezien, veel regen, en redelijk wat matchen, dus herstel is onmogelijk deze periode.
En een nieuwe mat leggen gaat ook nu ook niet.

Niet persoonlijk op jou bedoeld, maar vreemd dat iedereen dat vergeten lijkt te zijn. Makkelijke kritiek natuurlijk.

Ik heb het gevoel dat ze doen alsof ze de enige zijn die zo zwaar benadeeld worden.
Daarom ook mijn eerste reactie gericht aan de Club supporters, kijk eens naar wat wedstrijden van andere ploegen.
Voorbeelden genoeg van flagrante, foutieve beslissingen.
Voorbeelden genoeg van flagrante, foutieve beslissingen die een onmiskenbare rechtstreekse invloed hebben op het eindresultaat van een wedstrijd?
En dan heb ik het niet over discutabele 2de gele kaarten die wel of niet gegeven zijn, zeer nipte buitenspelfases die wel/niet afgevlagd worden, ..
Dit was gewoon een enorm flagrante fout van de VAR en dat mag aangekaart worden.

Welke clubs straffen trouwens hun eigen spelers als er geen of onvoldoende sanctie van de wedstrijdleiding is...

Je doet hier ook bijna alsof alle Club-supporters unaniem aan het lachen waren dat "den TJ dieje Orban eens goed op z'n muil geklopt heeft en er mee weggeraakt is". Dat was gewoon 100% rood en had een stevige schorsing moeten zijn.

Ik vermoed dat je mening ook wel wat gekleurd zal zijn, maar het is een beetje storend aan het worden op welke manier je steeds reageert als er iets over Club geschreven wordt op dit forum.

Ik geef terechte punten aan.
De vuistslag van Bodart vorig seizoen in de 16m die ook ongestraft bleef is ook een flagrante fout.
Niet alles draait om buitenspel.
De cameraman farce tegen Cercle was dat ook.
Ik kan wel even blijven doorgaan en dan enkel voor mijn ploeg.
Dit gaat inderdaad niet over een 2e gele kaart, zeg ik toch ook niet?
MAAR een mogelijke rode kaart heeft ALTIJD invloed op de wedstrijd.
Een niet of wel gefloten strafschop ook trouwens.
En als dit 5 keer na elkaar gebeurd bij dezelfde ploeg die steeds ontsnappen aan een rode kaart of penalty’s vind ik dit ook flagrante fouten.
Maar dan zijn we weer bezig over de interpretatie regel.
Al is mijn mening daar zeer duidelijk over.

En een eigen speler straffen zal inderdaad geen enkele ploeg doen, daarom ook het hypocriete in de voetbal wereld.
En de statement van Club is niet gekleurd dan?
Waar waren ze bij de andere statements?

Zoals gezegd, de VAR maakte een (zoveelste) flagrante fout sinds het in werking is en alle clubs moeten dit aanvechten.
Elk apart eens een statement plaatsen gaat 0,0 helpen.

Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar dan kan je nooit iets zeggen. 2 goals afgekeurd met meer dan een reukje aan, bal op paal. Als je uiteindelijk met 0-1 wint is dat gewoon meer dan terecht.
Het nieuwsblad (=de Gentenaar) kan ik niet meer serieus nemen als het over voetbal gaat, hun "chef veotbal" Ludo kan het echt niet wegsteken dat hij Gent fan is, wat die soms durft schrijven, afgunst van club is soms zielig duidelijk.
Maar ik blijf het vreemd vinden dat DAZN bij veel twijfelachtige fases soms maar 1 herhaling/camerastand kan tonen daarvan en dat sommige commentatoren er nogal snel over gaan. In de kleine samenvatting na de match de 1e afgekeurde ook niet getoond, ik vind dat toch raar, alle afgekeurde goals toon je toch? De fouten van Zinckernagel ook niet bijvoorbeeld. Alsof ze de refs proberen te beschermen, sorry maar dat is hun job niet he. Het is met dazn er alleszins niet op verbeterd, ik moet er gewoon niet van hebben ^^.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14