Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
En ben ik trouwens de enige die Schmeichel echt zwak vind? Staat 10kg te zwaar en gaat zo traag naar de grond.
Ik snap wel dat je als Dupé zijnde (die ook niet top is) daar vraagtekens bij zet. Deze Schmeichel is toch echt geen puntenpakker, integendeel.
Ik erger me er ook al een paar matchen aan. Duikt amper naar een bal, kijkt er gewoon naar in de hoop dat die naast vliegt.

Viel me gisteren inderdaad op. 3 ballen die rakelings langs gingen van ons (eentje zelfs op de paal) en die is bij geen enkel van die 3 richting de bal gegaan. Gewoon kijken en hopen dat hij naast gaat.

Hij doet toch eerst heel duidelijk teken dat er niks aan de hand is? En bedenkt zich pas als er 3 man rond zich staat.
Geeft dan zelf Debast nog een duw met 2 handen en geel 😂

Staat idd gewoon te dik.
Pakt geen onmogelijke ballen, maar langs de andere kant krijgen we ook nie zoveel kansen/goals tegen

"Hij kijkt ze naast zeker" 😊
Ze geven ook niet eens de kans aan hem om een reactie van de lijnrechter of 4de man af te wachten. Verthongen springt direct op hem, de armbeweging kan evengoed zijn naar Verthongen om aan de kant te gaan.

4/6 in de competitie tegen Anderlecht, niet slecht. Had met wat meeval en goede afwerking 6/6 kunnen zijn.
De bekermatch had er ook anders kunnen uitzien zonder de onterechte rode kaart in minuut 60.

Ngoy is echt een beest. Fysiek beresterk en goeie voeten. Gaat moelijk worden om die te houden komde transferperiode.
Als die zo verder evolueert is dat Rode Duivels materiaal in wording.

Hopelijk valt de blessure voor Vanheusden wat mee, het lijkt gelukkig niet zijn knie te zijn deze keer.

Nu thuis tegen Charleroi, hopelijk nog met publiek...

Ze geven ook niet eens de kans aan hem om een reactie van de lijnrechter of 4de man af te wachten. Verthongen springt direct op hem, de armbeweging kan evengoed zijn naar Verthongen om aan de kant te gaan.
Omdat hij het beste staat opgesteld van de 3 die je daar opnoemt

Zoals ik gisteren al zei, als je niet zeker bent of wacht dan doe je niet zo ostentatief dat er niks aan de hand is.

Ge moet niet zo op hem afvliegen natuurlijk en mogen ze consequent geel voor geven, en iedereen kan iets missen of een fout maken, maar doet nie zo arrogant

Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar dan kan je nooit iets zeggen. 2 goals afgekeurd met meer dan een reukje aan, bal op paal. Als je uiteindelijk met 0-1 wint is dat gewoon meer dan terecht.
Akkoord.
Als je de beoordeling van de buitenspelregels toevertrouwt aan de VAR, dan mag men ook een nultolerantie verwachten en dus dat zo'n fouten niet worden gemaakt. Dit is complete incompetentie. Zo'n beslissingen kunnen decisieve gevolgen hebben. Want stel dat Club op het einde van de rit 1 punt te kort komt? Oké, je kan zeggen, ze hebben het in andere matchen laten liggen, maar hier is het een 'derde' die de mist ingaat, op iets fundamenteels.

Ik zou wel aanraden aan de Club supporters om ook meer wedstrijden te volgen van andere ploegen.
Voor sommige gebeuren deze zware fouten toch meermaals op 1 seizoen.
Ik denk dat Gent en Genk al genoeg geklaagd en gezaagd hebben over de incompetentie.
Ik werd vorig seizoen wel door meerdere van jullie afgetekend als een calimero en een zaag, maar zie nu.
Het is toch overduidelijk dat dit voor sommige ploegen al aan de hand is sinds de invoering van de VAR.
En ik heb dit al meerdere malen gezegd, er moet respect zijn voor de arbitrage, maar deze grote fouten mogen/moeten wel aangekaart worden.
Dit is nu al seizoenen aan de gang.

Gewoon straf dat er geen draaiboeken gevolgd worden bij bv buitenspelsituaties. Persoon x van de VAR controleert of alle spelers in beeld zijn, .. persoon Y plaatst lijn na goedkeuring van x, ..

Ik zou wel aanraden aan de Club supporters om ook meer wedstrijden te volgen van andere ploegen.
Ik denk dat Gent en Genk al genoeg geklaagd en gezaagd hebben over de incompetentie.
Ik werd vorig seizoen wel door meerdere van jullie afgetekend als een calimero en een zaag, maar zie nu.
Het is toch overduidelijk dat dit voor sommige ploegen al aan de hand is sinds de invoering van de VAR.
En ik heb dit al meerdere malen gezegd, er moet respect zijn voor de arbitrage, maar deze grote fouten mogen/moeten wel aangekaart worden.
Exact dit. Ik ben hier al verschillende keren afgemaakt als calimero omdat ik de arbitrage afmaakte ivm Genk. O.a. tegen Antwerp zijn we 2 keer charmant gekloot in de play-offs. Nu weet ge het ook eens.

Ik erger me bij momenten al dood bij matchen van Club, ga ik niet vrijwillig naar eupen-kortrijk ofzo gaan zien ze.

Er is wel een wezenlijk verschil tussen de ref heeft geen geel gegeven voor een tackle op het randje en een zwart-wit situatie als deze.

Akkoord.
Als je de beoordeling van de buitenspelregels toevertrouwt aan de VAR, dan mag men ook een nultolerantie verwachten en dus dat zo'n fouten niet worden gemaakt. Dit is complete incompetentie. Zo'n beslissingen kunnen decisieve gevolgen hebben. Want stel dat Club op het einde van de rit 1 punt te kort komt? Oké, je kan zeggen, ze hebben het in andere matchen laten liggen, maar hier is het een 'derde' die de mist ingaat, op iets fundamenteels.
Goh ja als Anderlecht 1 punt te kort komt gaan we ook wijzen naar de niet gefloten penalty op Dolberg vs Standard

Mja je mag toch verwachten dat ze elke goal deftig checken en niet zo gemakzuchtig zijn.

Probleem is in mijn ogen ook dat je geen exclusief VAR team hebt. Die mannen in Tubize zijn de concurrenten van de mannen op het veld.

Het verschil is wel doorgaans of het over iets gaat dat nog voor interpretatie vatbaar is (hands, een penalty, al dan niet rood) of iets dat, zoals hier, helemaal niet voor interpretatie vatbaar is.

Ik kan me niet herinneren dat er dergelijke flagrante fout werd gemaakt door de VAR op buitenspel.

Het verschil is wel doorgaans of het over iets gaat dat nog voor interpretatie vatbaar is (hands, een penalty, al dan niet rood) of iets dat, zoals hier, helemaal niet voor interpretatie vatbaar is.

Ik kan me niet herinneren dat er dergelijke flagrante fout werd gemaakt door de VAR op buitenspel.

Standard-club komt jammer genoeg wel in de buurt.

Ik erger me bij momenten al dood bij matchen van Club, ga ik niet vrijwillig naar eupen-kortrijk ofzo gaan zien ze.

Er is wel een wezenlijk verschil tussen de ref heeft geen geel gegeven voor een tackle op het randje en een zwart-wit situatie als deze.
De elleboog vorig seizoen vergeten?
Was ook een flagrante fase maar werd ook gewoon weggelachen langs jullie kant.
Heeft ook invloed op de wedstrijd en ook voor de speler zelf die geen zware schorsing kreeg.
Dit was ook geen zwart-wit situatie.

En op buitenspel gebeuren er wekelijks fouten, de ene week zwaarder dan de andere.
Als je 3 weken na elkaar eens gekloot wordt telt het ook snel op natuurlijk.
Ja jullie fase is flagrant, maar jullie zijn niet de enige die dit meemaken.
Genk tegen Antwerp vond ik ook 2 keer flagrant en schandalig.
Enkel Genk klaagde, de rest keek weg.

Dat is natuurlijk ook de grootste zever hè

Dit is wel degelijk een persoonlijke (zware) fout.
Die linesman, waarom vlagt die trouwens?

Net zoals bij Dreyer gisteren, met wat pech geen deftig beeld of duidelijke lijn en ge hangt er ook aan. Geef dan voordeel aan de aanvaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14