Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd , als we elke match op deze manier spelen zullen de punten wel volgenIk vind nu nie dat je Jutgla veel kan verwijten, die ballen zijn elke keer binnen het kader, nu ook nie recht op de keeper, maar Warleson staat gewoon sterk te keepen en als ie geklopt zou zijn staat er een verdediger in de weg...just one of those days.
Wat zouden dat nu dieven zijn? Het is niet dat ze zelf niet probeerden een goal te maken é, ik kan hoe raar het ook klinkt best leven met die 0-0, als we elke week zo zouden spelen dan gaan we er niet veel meer verliezen.Zoooo onverdiend. Vuile dieven gewoon. Bah bah bah bah bah.
Er was er maar 1 van Cercle die er in moest, de 1 op 1 tegen Mignolet. Voor de rest veel halve kansjes.Topmatch van Warleson hoor maar Cercle heeft ook genoeg kansen gehad om er een paar te maken.
edit: xG 1.7 - 1.5
Als ge bij elken bal die Cercle 10 meter over jast 0,1 xG rekent dan begrijp ik dat ge nog aan 1,5 komt.Topmatch van Warleson hoor maar Cercle heeft ook genoeg kansen gehad om er een paar te maken.
edit: xG 1.7 - 1.5
'Scheve poten' en 'goede kans' zijn geen exclusieve begrippen, he.Als ge bij elken bal die Cercle 10 meter over jast 0,1 xG rekent dan begrijp ik dat ge nog aan 1,5 komt.