Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was er maar 1 van Cercle die er in moest, de 1 op 1 tegen Mignolet. Voor de rest veel halve kansjes.

Bij Club hadden er altijd 3 in gemoeten. Die xG is veel te laag blij Club en die is bij Cercle enkel zo hoog door de 1 op 1 tegen Mignolet.
ze hadden ook nog die 3 tegen 1 situatie op de counter, die had er ook altijd in gemoeten.

Ze hadden zeker 2x kunnen scoren dus in de 2de helft.

Denkey op de paal ...
Zegt Deila nu dat Brugge de meest scorende ploeg is ?
Union , RSCA , Genk , Antwerp hebben meer doelpunten imo

Gewoon qua afwerking veel te zwak, met zoveel kansen moet je gewoon beter. Aanvallend gewoon onmondig, niet scherp genoeg in de box. Keeper van Cercle had er veel gepakt, maar het waren ook niet allemaal de zotste ballen. Met al die gelijke spelen schiet je ook niets op, gaat een triestig seizoen worden aan dit tempo.
Maar het spel zit wel goed en de ingesteldheid ook, vanaf de spitsen terug wat meer vertrouwen hebben komt dat wel goed (op voorwaarde dat ze met evenveel inzet spelen in de volgende matchen)

Zou ook wel goed zijn om een fitte Nusa te kunnen recupereren na de break.

Dit is toch weer een puntenverlies die ik 90% Deila verwijt. Zinckernagel toch echt enorm zwak (op die plek?) weeral, en die mag dan het langst blijven staan. Wat Mechele is voor de verdediging is hij voor onze aanval. Thiago is gewoon te weinig voor top JPL en Jutgla is technisch zeer sterk maar het komt er maar zelden uit, en beide zijn te egoistisch. Erger me meer en meer aan Mignolet zijn getalm ook.
Buiten enkele matchen zijn de spelers echt wel gemotiveerd imo, Deila krijgt gewoon geen enkele speler op een goed niveau. Veel goals gemaakt? ja in een paar matchen allemaal.
edit: extra tijd maar 3 minuten was anders ook wel veel te weinig, zeker omdat je het gevoel had dat er nog goals konden vallen.

Laatst bewerkt:
Dit is toch weer een puntenverlies die ik 90% Deila verwijt. Zinckernagel toch echt enorm zwak (op die plek?) weeral, en die mag dan het langst blijven staan. Wat Mechele is voor de verdediging is hij voor onze aanval. Thiago is gewoon te weinig voor top JPL en Jutgla is technisch zeer sterk maar het komt er maar zelden uit, en beide zijn te egoistisch. Erger me meer en meer aan Mignolet zijn getalm ook.
Buiten enkele matchen zijn de spelers echt wel gemotiveerd imo, Deila krijgt gewoon geen enkele speler op een goed niveau. Veel goals gemaakt? ja in een paar matchen allemaal.
Ik begrijp ook totaal niet waarom Skoras daar niet gewoon eens z'n kans krijgt, zeker nu Nusa geblesseerd is. Zinckernagel heeft niks te zoeken op die positie bij ons, die hoort gewoon back-up te zijn voor Vanaken.

Die gele kaart van Delaney was zeker wel terecht, maar Gent trapt er ook niet naast. Augustinsson, Delaney, Vertonghen en Hazard ook al stevige tikken gekregen. Maar voor de rest best een faire match waar wij het, zoals elke confrontatie de voorbije jaren, bijzonder moeilijk hebben tegen een stug Gent.

Die gele kaart van Delaney was zeker wel terecht, maar Gent trapt er ook niet naast. Augustinsson, Delaney, Vertonghen en Hazard ook al stevige tikken gekregen. Maar voor de rest best een faire match waar wij het, zoals elke confrontatie de voorbije jaren, bijzonder moeilijk hebben tegen een stug Gent.
Moogt die van Delaney gerust geven, maar dan mag je Cuypers ook zeker geel geven want ook is het onhandig hij trapt er 2x goed op.

Voor de rest idd wel een faire match

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K