Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Jutgla na zijn blessure echt wel oogkleppen op. Typisch een spits zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt zonde dat die daar moet spelenIk ben vind Vetlesen echt ni goed genoeg op die positie. Veel te veel geslof en zoekt te weinig de ruimtes op in opbouw.
Ik ben vind Vetlesen echt ni goed genoeg op die positie. Veel te veel geslof en zoekt te weinig de ruimtes op in opbouw.
Is die goed en creatief genoeg om op de positie van Vanaken te staan? Ik heb het nog niet gezien in hem eerlijk gezegd.Echt zonde dat die daar moet spelen

Misschien ben je wat extra streng, maar vandaag is hij echt goed, zit overal tussen, en is bij de gretigste.Ik zou Vetlesen in de kleedkamer laten
Vind hem vandaag ook een van zijn beste matchen voor ons spelenMisschien ben je wat extra streng, maar vandaag is hij echt goed, zit overal tussen, en is bij de gretigste.

Jutgla en Zinckernagel op de flanken,… zonder flanken dus4-4-2 na de rust dus waarschijnlijk met Thiago en Jutgla, is volgens mij ook een beter opstelling voor de spelers die nu op het veld staan.