Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is aan’t kijken welke ex rode duivel betaalbaar is en heeft zonet een berichtje gestuurd naar Ciman.Dat Mannaert tijdens de wintermercato maar eens afkomt met een CV van het niveau Alderweireld/Vertonghen. Een CV waar we op kunnen rekenen.
Mja, Deila wil die als CDM laten spelen terwijl dat zijn positie niet is

Soms is het beste individu niet de beste optie voor een volledige ploeg te laten draaien. En een speler zoals Skov die 90 min aanwezig zou zijn zou ik nog laten staan. Maar die gast verdwijnt langdurig uit een match, straalt gelatenheid uit.. Als Deila een energiestoot/schok in die ploeg wil krijgen zal hij ook met een Skov aan het werk moeten gaan.Skov Olsen op de bank zetten… letterlijk het beste dat we hebben. Laat die maar gewoon doen.
Who cares zolang hij scoort en assists geeft? Van mij mag die 80 min afwezig zijn als hij er dan 2 binnen legt.Soms is het beste individu niet de beste optie voor een volledige ploeg te laten draaien. En een speler zoals Skov die 90 min aanwezig zou zijn zou ik nog laten staan. Maar die gast verdwijnt langdurig uit een match, straalt gelatenheid uit.. Als Deila een energiestoot/schok in die ploeg wil krijgen zal hij ook met een Skov aan het werk moeten gaan.
Balaban was ook wel een fenomeen. Die kwam wat snelheid tekort om écht top te zijn maar wat een trap had die toch. Ideaal voor België toen. Heerlijke speler.Ik herinner me de periode met Sollied en Balaban en Ceh nog... Balaban kon 80 minuten sloffen maar dan uit her niks een hat trick uit zijn schoenen toveren. Laat Slov dus maar staan. Maar Zinckernagel moet gewoon weg van die flank en Mechele moeten we weggeven, die mag hoogstens bij NXT wat voor de ervaring zorgen.
Als hij in die 80 minuten elke keer zijn man laat lopen of gevaarlijk balverlies lijdt toch maar liever nietWho cares zolang hij scoort en assists geeft? Van mij mag die 80 min afwezig zijn als hij er dan 2 binnen legt.
Is nu ook wel niet het geval imo.Als hij in die 80 minuten elke keer zijn man laat lopen of gevaarlijk balverlies lijdt toch maar liever niet
Ik zet die uiteraard in mijn typeploeg. Onze typeploeg ziet er dan ook gelijklopend uit. Met de driehoek op het middenveld kan je nog wisselen met de punt naar voor of naar achter.Skov Olsen op de bank zetten… letterlijk het beste dat we hebben. Laat die maar gewoon doen.
Probleem met het punt naar voor is dat je Vetlesen dan naast de ploeg moet zetten voor Nielsen en zou die graag eens in een aanvallende rol zien spelen.Ik zet die uiteraard in mijn typeploeg. Onze typeploeg ziet er dan ook gelijklopend uit. Met de driehoek op het middenveld kan je nog wisselen met de punt naar voor of naar achter.
Maar die eens niet laten starten en die een extra prikkel geven zou hem en de ploeg eens geen kwaad doen.
Skov kan zoveel meer dan hetgeen hij nu toont.

Dit toch gewoon?Maar imo begint het gewoon allemaal achterin. Veel te veel laterale passes en passes acheruit. De tegenstander staat altijd al netjes in positie tegen dat wij de bal voorbij de middellijn krijgen.
Ik had in mijn post ook Vanaken, vetlessen en onyedika hoor.Probleem met het punt naar voor is dat je Vetlesen dan naast de ploeg moet zetten voor Nielsen en zou die graag eens in een aanvallende rol zien spelen.
Denk tbh niet dat Skov het type is dat geprikkeld geraakt van eens op de bank te zitten. Geirriteerd eerder
Maar tbh als we twee spelers niks kunnen verwijten dit seizoen is het Mignolet en Skov imo. En De Cuyper
Ik kan mij er ook aan ergeren omdat met de juiste kop erop die heel de competitie aan flarden zou spelen.Ik had in mijn post ook Vanaken, vetlessen en onyedika hoor.
Ik kan me als neutrale supporter met sympathie voor club toch best ergeren aan Skov.
Hopen dat hij ook maar iets heeft geleerd sinds zijn extreem geval bij Anderlecht.Blijkbaar wordt Hasi de nieuwe coach van KV Mechelen
Ach, ik geef hem wel een kans