Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wat het waard is, Hoefkens stond na 18 speeldagen 12 punten achter op KRC Genk en die 12 punten werden als (1 van de) reden(en) aangehaald om hem te ontslaan.

Had niet gedacht dat Deila zo op zijn bek ging gaan in Brugge.
Hij is zo toch ook een bijzonder duur lolleke geworden, 2 mil om vrij te kopen en na paar maand wss weer buiten (+ ontslag vergoeding). Pijnlijke investering.

Wie stopt de Union trein? Ongelooflijke ploeg en management.

OK da's duidelijk na deze helft en donderdag en vorige week tegen Genk. Amoura is onze nieuwe klasbak
ik herhaal bij deze wat ik een dikke maand geleden al zei. Wat een fenomeen gewoon, niet normaal.

Eerste helft begon Brugge goed, maar geleidelijk aan komen we in de match. En de eerste kans gaat er gewoon fenomenaal in :love2::love2::love2: Daarna controle, maar weinig echt uitgespeelde kansen nog.

Maar dan dat eerste kwartier in de tweede helft, Brugge weggespeeld. Maar niet efficient genoeg. En dan komen ze een keer over de lijn en komt die tegengoal zeker. En dan denk je, gvd het is weer voor die Bruggelingen he. Ze gaan op het op een of andere manier weer flikken. Maar wat een reactie dan alweer. Mechele mocht kennismaken met de snelheid van Amoura :cool:

Na die goal, volwassen controle gehouden. Een keer gaan liggen om het tempo te breken enzo. En dan de Kevin Rodirguez, die wel goed is ingevallen dan de penalty goed uitlokt maar mist.

Had niet gedacht dat Deila zo op zijn bek ging gaan in Brugge.
Hij is zo toch ook een bijzonder duur lolleke geworden, 2 mil om vrij te kopen en na paar maand wss weer buiten (+ ontslag vergoeding). Pijnlijke investering.

Wie stopt de Union trein? Ongelooflijke ploeg en management.
Ik zou Deila toch nog wel ern kans geven als er eens serieuze verdedigers gekocht worden in Januari

Gebrek aan kwaliteit op CV, en voor de rest teveel spelers op posities die niet hun oorspronkelijke zijn.

En mentaliteit.. sjah..

Wordt hier veel gekakt door de Bruggefans over de zoutpilaren. Maar ik zie Amoura iedere match zijn tegenstander er los aflopen. Dat is echt niet normaal. Dus vergeef hen. Jullie middenveld raakte ook geen bal he. Hans Vanaken, Vetlesen, Zinckernagel,... niet gezien gewoon. Dat er dan druk op jullie verdediging komt is nier meer dan normaal.

Burgess is ook gene snelle (en dat is zacht uitgedrukt), maar als je als ploeg beter speelt/beter staat, valt dat allemaal veel minder op.

Wordt hier veel gekakt door de Bruggefans over de zoutpilaren. Maar ik zie Amoura iedere match zijn tegenstander er los aflopen. Dat is echt niet normaal. Dus vergeef hen. Jullie middenveld raakte ook geen bal he. Hans Vanaken, Vetlesen, Zinckernagel,... niet gezien gewoon. Dat er dan druk op jullie verdediging komt is nier meer dan normaal.

Burgess is ook gene snelle (en dat is zacht uitgedrukt), maar als je als ploeg beter speelt/beter staat, valt dat allemaal veel minder op.
Fouten kwamen er ook niet na echte druk vond ik. Waren gewoon individuele fouten, weeral. Tegen ploegen als Standard en Kortrijk waar er veel minder druk was gebeurde het ook.

Maar kudos aan Union. Balans bij jullie in het elftal zit zo goed en jullie gaan er allemaal samen ook 96 minuten vol voor.

Allez, Spileers staat bij die eerste goal gewoon naar dien bal te kijken en deinst zelfs nog achteruit, en Mechele zit bij die 2e goal vóór Amoura aan de kant van de bal maar denkt dan dat 't een goed idee is om te proberen Amoura achter zich te houden terwijl als ie daar gewoon direct voor de bal gaat hij er volgens mij wel nog tussen zit. En 't is ook niet de eerste match dat die 2 kinderlijk te kakken worden gezet é.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14