Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan misschien 1 keer of zelfs 2 keer zeggen maar als het al weken na elkaar niet mee zit, moet je toch eens naar jezelf kijken.
Dat is zeker waar, maar als je 74 procent bal hebt, en buiten de goal had kortrijk 1 schot in minuut 75.. dan verdien je ook geen winst, hoe slecht club ook weer was.

Dat is zeker waar, maar als je 74 procent bal hebt, en buiten de goal had kortrijk 1 schot in minuut 75.. dan verdien je ook geen winst, hoe slecht club ook weer was.
Is toch elke week hetzelfde? Matige ploegen die het compenseren met 200% inzet en efficientie.

Kan ook niet geloven dat we na Yaremchuk weer zoveel geld weggesmeten hebben aan basically hetzelfde soort speler.

De kern is ook echt wel meer waard dan dit hoor. Ja een verdediger te weinig en Thiago kan amper mee in tweede klasse… Maar alsnog moet het beter. Veel beter. Deila zijn dagen zijn geteld maar ik ben redelijk zeker dat Club, alweer, geen opvolging voor ogen heeft. Die zaten anderhalf jaar geleden zo lekker in de zetel en nu…

Ik heb het toen gezegd bij Yaremchuk: één slechte transferperiode en de terugweg is ingezet als men niet bij de pinken is. Nu hebben ze ook wel een reeks goede transfers ook. Maar als de basis van uw ploeg niet klopt heb je daar niets aan. En de verdediging is ruk, Mechele geen leider, Spileers te groen en ik vrees te slecht, Odoi te versleten en als heel de ploeg weet dat ze elke week gestuntel gaan zien is het altijd beginnen met een achterstand.

Tragisch dit. Ik zie vooral een domme ploeg, een ploeg die domme fouten maakt, die domme beslissingen neemt, die domme kaarten pakt, die aan de bal geen idee heeft hoe ze een uitgespeelde kans bijeen gevoetbald krijgt en die zonder bal haast uit elkaar davert van schrik.
Genoeg kenmerken te zien weer vandaag, van Vetlesen die 5 seconden na de aftrap al onderuit schuift, een half uur laten een goal cadeau doet op dezelfde manier en verder het begrip 'onzichtbaar' probeert te perfectioneren, Mechele die iedere match de opdracht lijkt mee te krijgen om 2 mensen uit te kiezen waarnaar hij een pass mag geven en altijd Mignolet en Spileers nomineert tot Buchanan die elk duel de man opzoekt ipv de bal. En nul komma nul leiderschap in die ploeg ook, geen mensen die door zelf op de juiste manier op een veld te staan proberen bij te sturen bij de rest van de ploeg, niks communcatie, al wat we hebben zijn veredelde cheerleaders zoals Spileers en Zinckernagel die bij elke mislukte actie (vaak van zichzelf) eens in de handjes klappen om de troepen wat aan te moedigen.
Ik ga ook om het onslag van Deila niet lopen vragen, maar hij overleeft dit volgens mij niet, want ik zie niet van waar 't beterschap plots zou moeten komen.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei, Thiago die een niet te missen kans mist en daarna krijgen we een moeilijke match, blundert iemand van ons en scoort de tegenstander.

Gekoppeld aan een systeem dat ongebalanceerd is en spelers die het mes niet tussen de tanden durven nemen.
Ik had eigenlijk wel een Balanta verwacht in dit soort match (ipv Vetlesen en Onyedika wat hoger)

Maar again een match die je echt wel had kunnen winnen maar het zit gewoon echt niet mee en de tegenstander scoort telkens bij de eerste en beste kans.

Deila is echt het probleem niet, er moet terug vertrouwen in de ploeg komen en dan kan zomaar de trein vertrokken zijn want intrinsiek zit er echt wel pakken kwaliteit in deze ploeg, het komt er momenteel gewoon niet uit ook al domineren we vaak de match

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14