Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel Club voor de 3 punten. Ze hebben kansen genoeg gehad om te winnen maar het zat eens mee voor ons.

De ref moet altijd rood geven aan Mignolet maar de VAR ging dan tussenkomen voor buitenspel en de kaart intrekken. Dus raar maar waar is Club benadeelt in die fase.
Die penalty voor Club was er wel helemaal geen maar gelukkig missen ze hem.

Voor de rest :clap::woohoo::love2:🥳🤩

Kunnen we niet het ganse seizoen tegen ploegen uit Brugge spelen :biglaugh:
Ik heb alvast nog hoop en zie Westerlo, OHL en Eupen achter ons eindigen.

Ik denk dat hij wil zeggen dat als het rood was voor Mignolet de VAR ging tussenkomst omdat de speler van Kortrijk buitenspel stond ook de fase. Volgens mij komen wij er hier nadelig uit met geel en een gevaarlijke vrije trap voor Kortrijk.
Het is toch nie omdat iemand toch buitenspel stond dat ge die dan nadien maar ondersteboven moogt trappen?

Goedkope strafschop. Als ze die voor elke ploeg fluiten geen probleem.
Maar daar knelt het schoentje.
Inconsequent, week na week, zo goed als elke wedstrijd.
Om dan nog maar te zwijgen over de match van Antwerp :mad:
Gewoon degoutant.
Tja, je mag zeggen wat je wil maar wedstrijdbepalend was het allerminst hè, 0 ptn blijven 0 ptn , strafschop of niet, rode kaart of niet, snap niet goed waarom supps van andere ploegen hier blijven over doorgaan?

Het is toch nie omdat iemand toch buitenspel stond dat ge die dan nadien maar ondersteboven moogt trappen?
maar die fase valt weg als de lijnrechter correct vlagt en het is ook niet dat Mignolet een doodschop uitdeelt, hij heeft wel de intentie om de bal te spelen en is gewoon net te laat.

Ben je nu serieus?

Als dat buitenspel is dan hoeft Mignolet daar helemaal niet te komen hè. Snap die roep om die rode kaart echt niet. Sterker zelfs: zijn gele kaart zou gewoon ingetrokken moeten worden mijn inziens.

Is iets helemaal anders dan bijvoorbeeld bewust een slag geven of natrappen. Dat heeft dan weer niks te maken met de spelfase zelfs.

Ben je nu serieus?

Als dat buitenspel is dan hoeft Mignolet daar helemaal niet te komen hè. Snap die roep om die rode kaart echt niet. Sterker zelfs: zijn gele kaart zou gewoon ingetrokken moeten worden mijn inziens.

Is iets helemaal anders dan bijvoorbeeld bewust een slag geven of natrappen. Dat heeft dan weer niks te maken met de spelfase zelfs.
VAR mag niet tussenkomen hé bij een gele kaart ;-)

Tgohja als de VAR in eerste instantie van a
Oordeel is dat geel rood moest worden en dan zien ze dat het offside is mogen ze dat wel terugdraaien denk ik.

maar die fase valt weg als de lijnrechter correct vlagt en het is ook niet dat Mignolet een doodschop uitdeelt, hij heeft wel de intentie om de bal te spelen en is gewoon net te laat.
Integriteit tegenstrever is toch wat in gevaar op die snelheid en hoge intentiteit en raakt geen bal.
Intentie is van geen belang want niemand heeft de intentie de tegenstander overhoop te trappen

Moest het een lichte trekfout zijn op een doorgebroken speler als laatste man gaan ze dat rood wel omdraaien natuurlijk, maar rood voor gevaarlijk spel, zou mij toch hard verbazen
Rood blijft en een vrije trap voor zou toch ook belachelijk zijn?
Waarom?
Zou vreemd zijn en nie vaak voorvallen, maar kan toch perfect als de ref die botsing/trap zo gevaarlijk vind dat hij rood geeft.

Zou nogal schoon zijn dat alles mag omdat iemand offside staat :laugh:

tgohja in principe gaat de lijnrechter de flagrante offsideposities afvlaggen en alleen de nipte laten doorspelen. Op die manier kan je als spelers ook niet echt risico nemen want als het geen offside is heb je het vlaggen

Klopt, vandaar dat ik 'mijn inziens' zeg. Is toch compleet debiel dat Mignolet geel pakt op een buitenspelfase van de tegenstander?
Arbiter moet in die fase gewoon rood geven en dan moet dit teruggedraaid worden door de Var
Dan wordt de Var eindelijk eens correct gebruikt.
Ondanks de buitenspelfase is het debiel dat er maar geel gegeven wordt.

Integriteit tegenstrever is toch wat in gevaar op die snelheid en hoge intentiteit en raakt geen bal.
Intentie is van geen belang want niemand heeft de intentie de tegenstander overhoop te trappen
Maar de lijnrechter moest eigenlijk al afgevlagd hebben en dan gaat Mignolet niet voor de bal. Dus ja het was rood als de lijnrechter niet vlagt maar de VAR zou dit altijd omdraaien.
En integriteit vind ik echt niet in gevaar, gaat niet met gestrekt been ofzo naar de bal. Dan vind ik die fases met Koffi tegen Anderlecht veel erger qua intensiteit en integriteit dan dit.

Klopt, vandaar dat ik 'mijn inziens' zeg. Is toch compleet debiel dat Mignolet geel pakt op een buitenspelfase van de tegenstander?
Nee want de lijnrechter vlagt niet dus is er op dat moment geen buitenspel. Dus moet Mignolet eigenlijk gewoon rood krijgen (en dan heb je een Var die moet tussenkomen)

De lijnrechter mag niet vlaggen :unsure:
een lijnrechter mag altijd vlaggen als het buitenspel is ofwel meteen ofwel na de fase.

Edit: wel bizar dat het alleen maar 2 Anderlechtsupporters zijn die het blijkbaar niet kunnen plaatsen dat de VAR hier altijd zou tussenkomen bij een rode kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14