Tragisch dit. Ik zie vooral een domme ploeg, een ploeg die domme fouten maakt, die domme beslissingen neemt, die domme kaarten pakt, die aan de bal geen idee heeft hoe ze een uitgespeelde kans bijeen gevoetbald krijgt en die zonder bal haast uit elkaar davert van schrik.
Genoeg kenmerken te zien weer vandaag, van Vetlesen die 5 seconden na de aftrap al onderuit schuift, een half uur laten een goal cadeau doet op dezelfde manier en verder het begrip 'onzichtbaar' probeert te perfectioneren, Mechele die iedere match de opdracht lijkt mee te krijgen om 2 mensen uit te kiezen waarnaar hij een pass mag geven en altijd Mignolet en Spileers nomineert tot Buchanan die elk duel de man opzoekt ipv de bal. En nul komma nul leiderschap in die ploeg ook, geen mensen die door zelf op de juiste manier op een veld te staan proberen bij te sturen bij de rest van de ploeg, niks communcatie, al wat we hebben zijn veredelde cheerleaders zoals Spileers en Zinckernagel die bij elke mislukte actie (vaak van zichzelf) eens in de handjes klappen om de troepen wat aan te moedigen.
Ik ga ook om het onslag van Deila niet lopen vragen, maar hij overleeft dit volgens mij niet, want ik zie niet van waar 't beterschap plots zou moeten komen.