Lees die laatste zin nu nog eens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, nu zie ik het.Lees die laatste zin nu nog eens.

Same here, ik vond die rode kaart fel overdreven.Begrijp eigenlijk ook niet zo goed waarom Gent dat schorsingsvoorstel aanvaardt?![]()
Kheb het dan ook duidelijk over een trainer , zowel Riemer als Kompany werden , ik zal het met jouw woorden beschrijven , door het slijk gehaald . Of Peter een handpop is van Wouter , who caresAch, Anderlechtsupporters, jullie zijn toch echt een ras apart.
Ik heb hier vorig seizoen de ene zeikpost na de andere mogen lezen richting Vandenbempt omdat hij een handpop van het bestuur zou zijn.
Maar maakt hij een kritische bedenking bij een beslissing van dat bestuur, wordt hij weeral door het slijk gehaald.
Die Riemer lijkt me nu toch ook geen topper eerlijk gezegd. Mijn paarse vrienden zijn toch alles behalve overtuigd van hem als coach.Kheb het dan ook duidelijk over een trainer , zowel Riemer als Kompany werden , ik zal het met jouw woorden beschrijven , door het slijk gehaald . Of Peter een handpop is van Wouter , who cares
Blijkbaar terug De Boeck? (Volgens plus artikel op Nieuwsblad)Allez ze hebben toch al Still buitengesjot, weliswaar 8 speeldagen te laat maar kom. Nu gaan we zien of Burnley effectief afgeblazen is of niet want in de wandelgangen zou Hasi klaarstaan met Belhocine als T2 indien Burnley zou overnemen
Is zijn contract te snel verlengt , volledig mee eensDie Riemer lijkt me nu toch ook geen topper eerlijk gezegd. Mijn paarse vrienden zijn toch alles behalve overtuigd van hem als coach.
idd De Boeck, afwachten zeker? Heeft alvast een goeie indruk nagelaten vorige keer totdat Seftn Alijns besliste dat Vanderhaeghe moest terugkomen en dan hebben ze De Boeck maar ontslagen terwijl KVK een oefenmatch aan het spelen was tegen Antwerp (GDB kreeg continu telefoons tijdens die wedstrijd en belde terug naar een journalist tijdens de rust die hem dan het nieuws meedeelde).Blijkbaar terug De Boeck? (Volgens plus artikel op Nieuwsblad)
Hier ben ik het nu eens mee eens.Is zijn contract te snel verlengt , volledig mee eens
Maar ik geef die man toch nog effe tijd met zen TWAALF transfers .
En nu met de blessures zal het nog langer duren , denk dat Delayne een certitude is .Hier ben ik het nu eens mee eens.
Is het volgens mij een topcoach? Nope. Maar geef die man toch wel de tijd om die transfers in te passen. Dat die ploeg nog niet helemaal draait is toch volledig logisch.
)IddAls neutrale toeschouwer naar deze “topper” kijken is voorlopig moeilijk.