Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, Anderlechtsupporters, jullie zijn toch echt een ras apart.

Ik heb hier vorig seizoen de ene zeikpost na de andere mogen lezen richting Vandenbempt omdat hij een handpop van het bestuur zou zijn.

Maar maakt hij een kritische bedenking bij een beslissing van dat bestuur, wordt hij weeral door het slijk gehaald.
Kheb het dan ook duidelijk over een trainer , zowel Riemer als Kompany werden , ik zal het met jouw woorden beschrijven , door het slijk gehaald . Of Peter een handpop is van Wouter , who cares

Kheb het dan ook duidelijk over een trainer , zowel Riemer als Kompany werden , ik zal het met jouw woorden beschrijven , door het slijk gehaald . Of Peter een handpop is van Wouter , who cares
Die Riemer lijkt me nu toch ook geen topper eerlijk gezegd. Mijn paarse vrienden zijn toch alles behalve overtuigd van hem als coach.

Gent toont in deze zaak dat ze wel meer integriteit hebben dan sommige andere clubs.

Ja de rode kaart was overdreven maar kom we gaan hier geen spelletjes spelen en aanvaarden het gewoon en we zien het als les voor Gift.

Zo zou het meer moeten zijn ipv voor elke scheet in beroep te gaan.

Met integriteit schiet je in het voetbal 0,0 op.
Ik snap er gewoon niets van waarom ze niet in beroep gaan.
We spelen wel op Antwerp morgen, een half fitte Tiss naast Cuypers beloofd weinig goeds.

Blijkbaar terug De Boeck? (Volgens plus artikel op Nieuwsblad)
idd De Boeck, afwachten zeker? Heeft alvast een goeie indruk nagelaten vorige keer totdat Seftn Alijns besliste dat Vanderhaeghe moest terugkomen en dan hebben ze De Boeck maar ontslagen terwijl KVK een oefenmatch aan het spelen was tegen Antwerp (GDB kreeg continu telefoons tijdens die wedstrijd en belde terug naar een journalist tijdens de rust die hem dan het nieuws meedeelde).

Is zijn contract te snel verlengt , volledig mee eens
Maar ik geef die man toch nog effe tijd met zen TWAALF transfers .
Hier ben ik het nu eens mee eens.
Is het volgens mij een topcoach? Nope. Maar geef die man toch wel de tijd om die transfers in te passen. Dat die ploeg nog niet helemaal draait is toch volledig logisch.

Hier ben ik het nu eens mee eens.
Is het volgens mij een topcoach? Nope. Maar geef die man toch wel de tijd om die transfers in te passen. Dat die ploeg nog niet helemaal draait is toch volledig logisch.
En nu met de blessures zal het nog langer duren , denk dat Delayne een certitude is .
Hoelang gaat Dolberg last hebben , Amuzu ook al last , Hazard met een inspuiting , ect
Riemer heeft geen chance .
Hebben niet verloren tegen de "top 6 " tot nu toe buiten Union ( maar die calculeer ik altijd als verlies sinds die in 1 ste klasse spelen :p)
Speelden we goed voetbal , nope
Verwacht ik dat al , nope
Is Riemer DE trainer voor RSCA ? ik zou het begot niet weten
Weiler was ook niet "onzen" trainer maar speelde wel Kampioen .
Voort moment heb ik liever een Europese ticket met matig voetbal dan prachtig voetbal en buiten de prijzen vallen ( puur finaciele keuze)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14