Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar zorgt wel voor de assist bij de 1-0. Dus hij levert zowaar punten op ;-)

Nee nee, Sardella kost ons iedere match punten eh.

Dat Rits 5 minuten later een gelijkaardig balverlies heeft die niet wordt afgestraft ziet men dan blijkbaar niet. Of Vertonghen op het einde. Het is toch niet omdat het niet afgestraft wordt dat die fout minder erg is? Dat is gewoon chance of pech.

Sardella wordt gewoon veel te zwaar aangepakt. De commentatoren gaven dat gisteren zelf toe, nadat ze zijn fout een keer of 10 hadden benadrukt.

Vroeger kon je nog zeggen, Sardella brengt niet heel veel bij. Maar ondertussen is dat toch veranderd. Had gisteren gerust 2 mooie assists kunnen hebben. Maar liever focussen op het negatieve, om toch maar ons gelijk te halen omdat we al jaren lopen te verkondigen dat Sardella een prutser is. Dat hij aan een sterk seizoensbegin bezig is is de haters zelfs ontgaan, volledig verblind door de fouten die hij af en toe nog maakt. Maar dan wel roepen om Murillo of Patris die ook gewoon fouten maken.

Dat Rits 5 minuten later een gelijkaardig balverlies heeft die niet wordt afgestraft ziet men dan blijkbaar niet. Of Vertonghen op het einde. Het is toch niet omdat het niet afgestraft wordt dat die fout minder erg is? Dat is gewoon chance of pech.

Sardella wordt gewoon veel te zwaar aangepakt. De commentatoren gaven dat gisteren zelf toe, nadat ze zijn fout een keer of 10 hadden benadrukt.

Vroeger kon je nog zeggen, Sardella brengt niet heel veel bij. Maar ondertussen is dat toch veranderd. Had gisteren gerust 2 mooie assists kunnen hebben. Maar liever focussen op het negatieve, om toch maar ons gelijk te halen omdat we al jaren lopen te verkondigen dat Sardella een prutser is. Dat hij aan een sterk seizoensbegin bezig is is de haters zelfs ontgaan, volledig verblind door de fouten die hij af en toe nog maakt. Maar dan wel roepen om Murillo of Patris die ook gewoon fouten maken.
Ik vond Sardella het wel lastig hebben tegen Zinckernagel en De Cuyper, net zoals Sabbe bij ons het lastig had tegen Amuzu, by far trouwens jullie beste speler vond ik.

Sardella maakt idd een fout die leidt tot het begin van de tegenaanval, maar Skov zomaar laten trappen is nog wel een grotere zonde, hij maakt ongeveer al zijn goals op deze manier

Sleutelbeenbreuk voor Thomas Delaney, dat is het verdict na zijn ongelukkige val tegen Club Brugge. Verder onderzoek moet uitwijzen of ook het schoudergewricht geraakt is. Dan pas blijkt of #RSCA hem weken dan niet maanden kwijt is.
@hlnsport

Dat is een zure

Een individuele fout waar een doelpunt uitkomt is natuurlijk erger dan dat er geen doelpunt word gemaakt . Thats life. Maar ik vond Kiki ni slecht spelen .

Ik heb gisteren nog gezegd dat hij aanvallend progressie heeft gemaakt en mooie dingen laat zien.

Verdedigend laat hij gewoon minimum 1x per match een steek vallen met alle gevolgen van dien.
Van mij mag hij gerust een rij hoger spelen op Dreyer zijn plek (Thorgan wil daar toch nie staan precies), maar als verdediger is het momenteel gewoon onvoldoende.

Ik kreeg weer old vibes van Club op rsca 20jaar geleden, u zo laten wegdrukken met wat meer kwaliteit staat het daar 2 of 3-0 aan de rust.
Club beter tweede heft maar toch ook maar pover 2 schoten op doel waarvan 1 goal.

Soit dank je wel Still om onze competitiestart helemaal naar de zak te helpen
Allez ze hebben toch al Still buitengesjot, weliswaar 8 speeldagen te laat maar kom. Nu gaan we zien of Burnley effectief afgeblazen is of niet want in de wandelgangen zou Hasi klaarstaan met Belhocine als T2 indien Burnley zou overnemen

Ik kreeg weer old vibes van Club op rsca 20jaar geleden, u zo laten wegdrukken met wat meer kwaliteit staat het daar 2 of 3-0 aan de rust.
Club beter tweede heft maar toch ook maar pover 2 schoten op doel waarvan 1 goal.
Met wat meer kwaliteit? Ze hebben 20 minuten gedrukt maar ze zijn 1x aan de goal geweest...

Bij Club hadden ze vermoeide benen en het veld was lastig bespeelbaar. Ondanks alles waren de beste kansen voor Club. Buiten de brainfarts van Mechele en Spileers bij de goal hebben ze vanachter niks weggegeven buiten de foute pass van Boyata.

Met wat meer kwaliteit? Ze hebben 20 minuten gedrukt maar ze zijn 1x aan de goal geweest...

Bij Club hadden ze vermoeide benen en het veld was lastig bespeelbaar. Ondanks alles waren de beste kansen voor Club. Buiten de brainfarts van Mechele en Spileers bij de goal hebben ze vanachter niks weggegeven buiten de foute pass van Boyata.
damn, als HVH zoiets zou zeggen over een match, heel België lacht hem uit dat hij weer excuses zoekt en het weer niet aan hem ligt. en terecht

damn, als HVH zoiets zou zeggen over een match, heel België lacht hem uit dat hij weer excuses zoekt en het weer niet aan hem ligt. en terecht
Kom zeg, ik heb tijdens de match hier genoeg gerant dat het een draak van een wedstrijd was langs beide kanten. Skov en Sabbe hebben beiden gezegd dat het veld er niet goe bij lag en dat hun benen wat zwaar waren. Maar dat is toch niet hetzelfde als zeggen ja het is de schuld van de midweekmatch? Verzachtende omstandigheden =/= alles daarop steken waarom het slecht was.

Kom zeg, ik heb tijdens de match hier genoeg gerant dat het een draak van een wedstrijd was langs beide kanten. Skov en Sabbe hebben beiden gezegd dat het veld er niet goe bij lag en dat hun benen wat zwaar waren. Maar dat is toch niet hetzelfde als zeggen ja het is de schuld van de midweekmatch? Verzachtende omstandigheden =/= alles daarop steken waarom het slecht was.
Idd, was gewoon een patattenveld en dat is gewoon in het nadeel van de ploeg die probeert het spel te maken,… ja we waren zwak gisteren, jammer dat het veld dan ook nog eens tegenvalt

Vermoeide benen :rofl:
Over het slechte veld ben ik met je eens maar het is allemaal Union hun fout :p

Ach, Anderlechtsupporters, jullie zijn toch echt een ras apart.

Ik heb hier vorig seizoen de ene zeikpost na de andere mogen lezen richting Vandenbempt omdat hij een handpop van het bestuur zou zijn.

Maar maakt hij een kritische bedenking bij een beslissing van dat bestuur, wordt hij weeral door het slijk gehaald.

Laatst bewerkt:
Het Bondsparket spreekt van ‘fysiek wangedrag’ en een ‘brutale duw
:lol: :lol: :lol:

Gent aanvaard gewoon het schorsingsvoorstel terwijl de rest in beroep gaat.
Rode kaart was overdreven en uitsluiting voldoende, ik kan hier Gent echt niet involgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14