Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het niveau in Zulte Waregem - Deinze veel lager geweest zijn denkt ge?Zo slordig man gvd

Dreyer die 7m naast trapt na dat geknoei van Boyata?Zijn wij feitelijk nog het laatse halfuur aan die roze zene goal geweest ?

Wat een tijdverspilling, ik had beter mijn beerput kunnen proper makenZeer slappe match van beide ploegen, terecht gelijkspel.

Sardella gewoon aan een goed seizoen bezig. Ja, ging vorige week in de fout, en had ook nu een balverlies dat werd afgestraft. Maar moeten we daarom doen alsof die alleen maar in de fout gaat?Welke toegevoegde waarde hebben spelers als Sardella en Diawara? Zijn die nietsnutten uberhaupt profvoetballers?
allez, we gaan nog een gratis penalty krijgen sebiet dan, dit was toch minstens even rood als Orban.Ook geen penaltie dit, even compenseren![]()
En ik quality time met het vrouwke godverWat een tijdverspilling, ik had beter mijn beerput kunnen proper maken![]()
Of het nu in uwe put is of op tv, 't is alletwee stront.Wat een tijdverspilling, ik had beter mijn beerput kunnen proper maken![]()
Tegen Genk zag hm Tolu precies niet.Sardella gewoon aan een goed seizoen bezig. Ja, ging vorige week in de fout, en had ook nu een balverlies dat werd afgestraft. Maar moeten we daarom doen alsof die alleen maar in de fout gaat?
Defensief echt wel stappen gezet de laatste jaren, maar heeft vooral zijn imago tegen.
En dat bedoel ik dus, die tackle van Alooh is meer rood dan dat duwtje van Orban.allez, we gaan nog een gratis penalty krijgen sebiet dan, dit was toch minstens even rood als Orban.
Alsof die tegen Tolu iets ging doen daar? Zelfs niet als hij eraan ging hangen. Diawara ging daar in de fout. Zo kan je ook alles op zijn kap duwen natuurlijk.Tegen Genk zag hm Tolu precies niet.
Vorige week, deze week, die kost ons punten in zijn ééntje. Zet hem desnoods een rij hoger weg van onze goal en cva
Ja hoor goed seizoen..