Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff Vanaken, die zijn kopballen zijn de laatste tijd ook niet meer zoals 2 seizoenen geleden. Nochtans toont hij dat hij nog genoeg kan betekenen voor Club maar de laatste tijd is het toch te min.

Westerlo is toch wel enorm zwak. Zelf de simpelste passen gaan de mist in. Hoe ze net die corner cadeau geven ook. Het zal een pak beter moeten worden indien ze een rustig seizoen willen draaien en niet achteruit te moeten kijken

Net 15 miljoen gespendeerd. Die mikken wel hoger dan een rustig seizoen denk ik
Ja natuurlijk. Ik ken de ambities goed genoeg. Ik ben bevriend met een van de Turkse managers. Maar de start is niet wat ze dachten en de volgende weken hebben ze nog een hels programma. Als je nadien achter de feiten aanloopt is het moeilijk om dat snel om te draaien.

Vandenbempt :rofl: Doet alsof Mignolet daar een wereldsave moest verrichten om die bal uit zijn doel te houden. Zo'n moeilijke bal was dat niet.

Je moet hier wel altijd 0-2 maken natuurlijk, dan zit je toch niet zo met de bibber daar op het einde.

Maar ja er werden toch een hoop kansen gecreëerd dus dat is wel positief. Kan je op verder bouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14