Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net 15 miljoen gespendeerd. Die mikken wel hoger dan een rustig seizoen denk ikWesterlo is toch wel enorm zwak. Zelf de simpelste passen gaan de mist in. Hoe ze net die corner cadeau geven ook. Het zal een pak beter moeten worden indien ze een rustig seizoen willen draaien en niet achteruit te moeten kijken
Ja natuurlijk. Ik ken de ambities goed genoeg. Ik ben bevriend met een van de Turkse managers. Maar de start is niet wat ze dachten en de volgende weken hebben ze nog een hels programma. Als je nadien achter de feiten aanloopt is het moeilijk om dat snel om te draaien.Net 15 miljoen gespendeerd. Die mikken wel hoger dan een rustig seizoen denk ik
Bwa zal zo wel blijven. Westerlo raakt niet veel bal meer aan.1 - 1 zit er zo aan te komen, menslief
Ja kon makkelijk 0-5 zijnAfwerking is wel om te janken amai
Klopt, omdat het nog goed afloopt, maar als je hier het deksel op de neus krijgt is dat wel heel zuur.De afwerking was om te janken bij Genk, bv. Bij Club vandaag was het gewoon pure pech. Daar moet niet zo negatief over gedaan worden toch.