Ik dacht toch ook als bal van tegenstander kwam dat je geen offside kon staan al dan niet bewust.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt bewust koppen naar daar vermoed ik?Waarom was onze goal afgekeurd? Was eventjes aan de telefoon en heb niet kunnen luisteren? Bal komt toch van die Patris die bewust kopt?
Is dit jaar verduidelijkt in de regels:maar hoe lang is dat al zo?
Is een nieuwe regel dit seizoen denk ik.Waarom was onze goal afgekeurd? Was eventjes aan de telefoon en heb niet kunnen luisteren? Bal komt toch van die Patris die bewust kopt?
Een speler in buitenspelpositie die de bal ontvangt van een tegenstander die de bal onder controle heeft en vrijwillig heeft gespeeld, inclusief door vrijwillig handspel, wordt niet beschouwd als een speler in buitenspelpositie.
De bal wordt vrijwillig gespeeld wanneer:
- een lange bal wordt verstuurd en de speler de tijd heeft om de bal te zien aankomen;
- de bal zich traag verplaatst;
- de richting van de bal voorspelbaar is;de speler de tijd heeft gehad zijn lichaamsbewegingen te coördineren.
Interpretatie dan zeker. Ik vind het eerder doelpunt dan offside. In mijn ogen komen we goed wegIs dit jaar verduidelijkt in de regels:
![]()
Ge ziet dat ik op "save" heb gezocht omdat ik denk dat het in deze fase daarover gaat.
Ik ben niet zo goed in die teksten te interpreteren, is het dus correct gefloten volgens jou?Is dit jaar verduidelijkt in de regels:
![]()
Ge ziet dat ik op "save" heb gezocht omdat ik denk dat het in deze fase daarover gaat.
Vooral die laatste zin zal de doorslag geven denk ik "ball on the ground is easier to play than a ball in the air" en dan zullen ze de snelheid en korte afstand in rekening nemen en het daarom imo idd correct affluiten.Ik ben niet zo goed in die teksten te interpreteren, is het dus correct gefloten volgens jou?