Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie wel totaal geen verschil met de goal van Anderlecht waarbij de rode lijn(aanvaller) ook verder staat dan de witte (verdediger)

Waarom was onze goal afgekeurd? Was eventjes aan de telefoon en heb niet kunnen luisteren? Bal komt toch van die Patris die bewust kopt?

De gevreesde 0/6 na de bekendmaking van de kalender is afgewend. Qua spel was het toch iets beter dan vorige week, al was het voor een groot deel in de tweede helft toch weer pompen of verzuipen.

Leoni op dat middenveld toch wel dag en nacht verschil met een Ashimeru.

maar hoe lang is dat al zo?
Is dit jaar verduidelijkt in de regels:
offupcl5.jpg

Ge ziet dat ik op "save" heb gezocht omdat ik denk dat het in deze fase daarover gaat.

Waarom was onze goal afgekeurd? Was eventjes aan de telefoon en heb niet kunnen luisteren? Bal komt toch van die Patris die bewust kopt?
Is een nieuwe regel dit seizoen denk ik.

Een speler in buitenspelpositie die de bal ontvangt van een tegenstander die de bal onder controle heeft en vrijwillig heeft gespeeld, inclusief door vrijwillig handspel, wordt niet beschouwd als een speler in buitenspelpositie.

De bal wordt vrijwillig gespeeld wanneer:

- een lange bal wordt verstuurd en de speler de tijd heeft om de bal te zien aankomen;

- de bal zich traag verplaatst;

- de richting van de bal voorspelbaar is;de speler de tijd heeft gehad zijn lichaamsbewegingen te coördineren.

Is dit jaar verduidelijkt in de regels:
offupcl5.jpg

Ge ziet dat ik op "save" heb gezocht omdat ik denk dat het in deze fase daarover gaat.
Ik ben niet zo goed in die teksten te interpreteren, is het dus correct gefloten volgens jou?

Ik ben niet zo goed in die teksten te interpreteren, is het dus correct gefloten volgens jou?
Vooral die laatste zin zal de doorslag geven denk ik "ball on the ground is easier to play than a ball in the air" en dan zullen ze de snelheid en korte afstand in rekening nemen en het daarom imo idd correct affluiten.

Lijkt me wel terecht afgekeurd.

Alle muntjes vielen vandaag aan de verkeerde zijde voor ons, helaas. Zwakke prestatie daar niet van maar zelfs dan nog moet je vandaag minstens gelijk spelen.

Laatst bewerkt:
De penalties staan zeer goedkoop dit seizoen.
Verdiende zege, maar we maken het ons zo graag moeilijk.
6/6, waarschijnlijk al meer dan 15 jaar geleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14