Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorzetten?Domme actie van Alderweireld om daar te happen toch vooral hé, gewoon er voor blijven, wat ging ie doen?
Ja uiteraardVoorzetten?

Zeker dom wetende dat scheidsrechters voor het minste contact fluiten en de VAR nooit ingrijpt daarbij. Zelfs bij zuivere schwalbes zoals op Charleroi doen ze niks.Domme actie van Alderweireld om daar te happen toch vooral hé, gewoon er voor blijven, wat ging ie doen?
Ik voelde precies al eentje komen, waren genoeg mee in de 16, dreigend genoegJa uiteraard
Maar die kan je ook nog blokken door er voor te blijven imo, maar goed, wie ben ik
Mja als hij die balt toch achteruit legt en ze scoren daar uit ga je zeggen: allez waarom grijpt die niet in.Ja uiteraard
Maar die kan je ook nog blokken door er voor te blijven imo, maar goed, wie ben ik
Dit dusMja als hij die balt toch achteruit legt en ze scoren daar uit ga je zeggen: allez waarom grijpt die niet in.
Ja mss, hangt er wat van af natuurlijk, je wil ook dat de andere spelers hun man opvangen uiteraard.Mja als hij die balt toch achteruit legt en ze scoren daar uit ga je zeggen: allez waarom grijpt die niet in.