Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een belachelijk penalty dankzij een VAR interventie in Cercle-Charleroi. Zorgane wil wijzen met zijn hand waar zijn ploegmaat moet lopen. Dan schiet Denkey een voorzet die net die hand schampt: Penalty omdat de hand niet tegen het lichaam is. Volgens de regels zal dit wellicht kloppen. Maar ze mogen dringend die regels eens aanpassen. Er is geen intentie, Zorgane probeerde nog snel z'n hand weg te trekken, maar te laat.
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar dat klinkt voor mij toch gewoon als een terechte strafschop? Die hand hoeft daar niet te zijn en beïnvloedt een aanvallende actie van Cercle.

Vorig jaar ook al goed. Die trainer levert daar zeer goed werk
Enigste dat ze missen is een efficiënte spits nu dat Ueda weg is, Denkey soms egoïstisch en ze schoten zijn verre van goed. Konden makkelijk met 5-0 gewonnen hebben tegen Charleroi vandaag.

Net weer een belachelijk penalty dankzij een VAR interventie in Cercle-Charleroi. Zorgane wil wijzen met zijn hand waar zijn ploegmaat moet lopen. Dan schiet Denkey een voorzet die net die hand schampt: Penalty omdat de hand niet tegen het lichaam is. Volgens de regels zal dit wellicht kloppen. Maar ze mogen dringend die regels eens aanpassen. Er is geen intentie, Zorgane probeerde nog snel z'n hand weg te trekken, maar te laat.
Ja kijk, je moet niet belachelijk doen over de VAR om 2 zinnen later te zeggen dat het wrs volgens de regels is.

Kheb het niet gezien, maar als het volgens de regels is, en je bent niet akkoord, dan snap ik het, want die handsregels zijn belachelijk tegenwoordig, maar de scheidsrechters volgen ook maar de regels.

Ja kijk, je moet niet belachelijk doen over de VAR om 2 zinnen later te zeggen dat het wrs volgens de regels is.

Kheb het niet gezien, maar als het volgens de regels is, en je bent niet akkoord, dan snap ik het, want die handsregels zijn belachelijk tegenwoordig, maar de scheidsrechters volgen ook maar de regels.
ik vond deze roch wel lichtjes penalty , maakt een klein bewegingske naar den bal met zen arm

OHL gaat het moeilijk krijgen dit seizoen. Ik vrees ook dat ze eens van coach zullen moeten veranderen, want Brys moet steeds vaker uitvluchten zoeken voor de kwaliteit van het spel. Of ze gaan hun moederclub achterna.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14