Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend toch ook weer een paar barometers. Eens kijken of Union de lijn doortrekt op Sclessin, toch ook geen cadeau.
Zijn wij zo goed of zijn zij zo slecht... Onze spits die vorig seizoen vaker in de tribune zat dan op de bank, laat staan het plein, heeft al 2 goals in 2 wedstrijden 😂

Natuurlijk ook wel heel lang met 10 spelers (al vond ik die 2de gele kaart belachelijk licht gegeven).

Te weinig kwaliteit gewoon, wel nog veel overgave gezien tweede helft, maar daar koop je niks mee.

Het is nog geen geheel bij Genk, zoveel is duidelijk.

Benieuwd wanneer de mayonaise gaat pakken. Als het nog een match of twee duurt staat Vrancken voor een grote uitdaging.

Nog aan het twijfelen tussen dazn of telenet app/tvbox. Iemand een idee welke de beste beeldkwaliteit heeft?

Lekker Genk.

Vandenbempt met zijn "Genk heeft de beste papieren"-gelul een week geleden ook weer met de grond gelijkgemaakt.
Mja, om eerlijk te zijn was hij toch niet de enige die Genk als één van de zoniet de titelkandidaat zag. Ik ook eerlijk gezegd.

Maar je ziet hoe snel het kan gaan, de uitschakeling in de CL van deze week die in de kopjes gaat zitten en je krijgt dit. Als dan nog eens Tresor en Paintsil zouden weggaan mogen ze van nul herbeginnen.

Nog aan het twijfelen tussen dazn of telenet app/tvbox. Iemand een idee welke de beste beeldkwaliteit heeft?

Ik ben uiteindelijk wel tevreden van DAZN. Het is toch een hele verbetering t.o.v. Eleven Sports:
+ Heeft ook een TV app voor mij LG G1. Ik hoef dus niet meer via Chromecast.
+ De wedstrijden zijn beschikbaar als aparte tiles in het overzicht.
+ Als de wedstrijd al gestart is en je pikt later in, dan heb je de keuze: vanaf begin kijken of live kijken. Bij Eleven moest ik dan het geluid uitzetten, en stuk van het beeld bedekken zodat ik de score niet zou zien en dan ver genoeg terug scrollen. Maar dat ging dan soms fout, wedstrijd spoiled.
+ Wedstrijden kan je via de tiles ook herbekijken, ook nadien nog. De wedstrijden van speeldag 1 kan ik nog steeds bekijken, zowel de wedstrijd + voor- en nabeschouwing + highlights (5 min).
+ Ook voor de andere competities van de grote 5 (la liga, premier league, league 1, bunderliga, serie A) zijn deze tiles beschikbaar.
+ Op mobiele toestellen, in landscape view, zie je op de tijdlijn ook events (goals, rode kaarten). Dus als je halfweg een wedstrijd inpikt, kan je altijd eens de goals bekijken die al zijn gevallen). Play Sports had die functionaliteit vroeger ook (toen ik nog een TV-abonnement had).
+ Je kan instellen dat je van elk doelpunt een notification krijgt op je phone/tablet. Door op de notification te klikken, krijg je gewoon meteen dat doelpunt te zien.

- Het duurt nog steeds te lang vooraleer er een samenvatting van de wedstrijd beschikbaar is. Vroeger keek ik steeds naar Stadion of Sportweekend om een samenvatting van alle wedstrijden van die dag te zien. Nu moet ik daarvoor wachten tot de dag nadien of zelf langer.

Het is iets prijziger. Ik betaal €24/maand. Meer dan het dubbele i.v.m. vorig seizoen. Maar ik heb er nu wel de Premier League bij. En wegens de betere functionaliteit vind ik het z'n prijs wel waard. Vorig jaar bekeek ik eigenlijk enkel de wedstrijden van Club Brugge. Nu zie ik mezelf veel meer uit mijn abonnement halen.

Laatst bewerkt:
Mja, om eerlijk te zijn was hij toch niet de enige die Genk als één van de zoniet de titelkandidaat zag. Ik ook eerlijk gezegd.

Maar je ziet hoe snel het kan gaan, de uitschakeling in de CL van deze week die in de kopjes gaat zitten en je krijgt dit. Als dan nog eens Tresor en Paintsil zouden weggaan mogen ze van nul herbeginnen.
Maar hij zei letterlijk dat Genk "de beste papieren heeft". En ik begrijp gewoon niet waarop dat gebaseerd is. Ze hebben met de huidige kern vorig seizoen een grote voorsprong te grabbel gegooid en vervolgens naast de titel gegrepen. En dan geeft hij aan: "ze zijn gestrand op één minuut van de titel." Dat komt toch ook alleen omdat ze zo'n grote voorsprong hadden opgebouwd toen Onuachu er nog was. Als die een heel seizoen hadden gespeeld zonder hem deden ze niet tot op het einde mee om de titel hoor.

Natuurlijk is Genk één van de kanshebbers, maar het is nu toch gewoon onmogelijk om in te schatten welke ploeg de beste papieren heeft. Kan Antwerp bevestigen? Kan Union nog een derde keer vriend en vijand? Komt Club Brugge er weer bovenop? Als ik op dit moment een free bet mag plaatsen dan zou ik zelf voor Gent gaan op voorwaarde dat ze Gift Orban kunnen houden.

Indien Tresor vertrekt dan zie ik het al helemaal somber in voor Genk eerlijk gezegd. Op dit moment is het gewoon nog te vroeg om deftige voorspellingen te doen, zeker aangezien de transferperiode nog een maandje open is.

Het was maar 1 wedstrijd (als je er Servette niet bijrekent). Vorige week wonnen ze 4-0. Dit kan gebeuren als je achterkomt in de eerste minuut tegen een ploeg die als de beste de bus kan parkeren. Als ik Genk supporter was, zou ik nog niet panikeren.

Net weer een belachelijk penalty dankzij een VAR interventie in Cercle-Charleroi. Zorgane wil wijzen met zijn hand waar zijn ploegmaat moet lopen. Dan schiet Denkey een voorzet die net die hand schampt: Penalty omdat de hand niet tegen het lichaam is. Volgens de regels zal dit wellicht kloppen. Maar ze mogen dringend die regels eens aanpassen. Er is geen intentie, Zorgane probeerde nog snel z'n hand weg te trekken, maar te laat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14