Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn wij zo goed of zijn zij zo slecht... Onze spits die vorig seizoen vaker in de tribune zat dan op de bank, laat staan het plein, heeft al 2 goals in 2 wedstrijdenDit weekend toch ook weer een paar barometers. Eens kijken of Union de lijn doortrekt op Sclessin, toch ook geen cadeau.

Allebei denk ik, op basis van vorige weekZijn wij zo goed of zijn zij zo slecht...

Goed was het zeker niet maar Eupen wint zeker niet verdiend.Het is nog geen geheel bij Genk, zoveel is duidelijk.
Benieuwd wanneer de mayonaise gaat pakken. Als het nog een match of twee duurt staat Vrancken voor een grote uitdaging.
Peter lult meermaals in 30 speeldagenLekker Genk.
Vandenbempt met zijn "Genk heeft de beste papieren"-gelul een week geleden ook weer met de grond gelijkgemaakt.
Tv vlaanderen basic app! 15 euro per maan en je kan delen met ne kameraad want 2 streams tegelijk.Nog aan het twijfelen tussen dazn of telenet app/tvbox. Iemand een idee welke de beste beeldkwaliteit heeft?
Mja, om eerlijk te zijn was hij toch niet de enige die Genk als één van de zoniet de titelkandidaat zag. Ik ook eerlijk gezegd.Lekker Genk.
Vandenbempt met zijn "Genk heeft de beste papieren"-gelul een week geleden ook weer met de grond gelijkgemaakt.
Nog aan het twijfelen tussen dazn of telenet app/tvbox. Iemand een idee welke de beste beeldkwaliteit heeft?
Maar hij zei letterlijk dat Genk "de beste papieren heeft". En ik begrijp gewoon niet waarop dat gebaseerd is. Ze hebben met de huidige kern vorig seizoen een grote voorsprong te grabbel gegooid en vervolgens naast de titel gegrepen. En dan geeft hij aan: "ze zijn gestrand op één minuut van de titel." Dat komt toch ook alleen omdat ze zo'n grote voorsprong hadden opgebouwd toen Onuachu er nog was. Als die een heel seizoen hadden gespeeld zonder hem deden ze niet tot op het einde mee om de titel hoor.Mja, om eerlijk te zijn was hij toch niet de enige die Genk als één van de zoniet de titelkandidaat zag. Ik ook eerlijk gezegd.
Maar je ziet hoe snel het kan gaan, de uitschakeling in de CL van deze week die in de kopjes gaat zitten en je krijgt dit. Als dan nog eens Tresor en Paintsil zouden weggaan mogen ze van nul herbeginnen.
Mja, om eerlijk te zijn was hij toch niet de enige die Genk als één van de zoniet de titelkandidaat zag. Ik ook eerlijk gezegd.
Maar je ziet hoe snel het kan gaan, de uitschakeling in de CL van deze week die in de kopjes gaat zitten en je krijgt dit. Als dan nog eens Tresor en Paintsil zouden weggaan mogen ze van nul herbeginnen.