Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan fouten maken, akkoord.
Maar als wekelijks en zo goed als elke speeldag grote fouten gemaakt worden maar er toch terecht geklaagd worden zeker?
Het kan deze sport alleen maar ten goede komen als de als de arbitrage ook op niveau werkt die verwacht mag/moet worden.
Het niveau is ondermaats, dat is gewoon de realiteit.
En maakt de sport ook kapot.
Allemaal goed en wel, maar waarschijnlijk zijn dit de beste scheidsrechters die er zijn in België. Het is niet dat er een groep beter opgeleide mannen klaarstaan om het over te pakken en beter te doen. En laten we eerlijk zijn, wie wilt dit nog doen, want het is alles behalve eervol.

Het is allemaal gemakkelijk zeggen , het zijn ook maar mensen , het is niet gemakkelijk , wat een een zaagmaatchappy tot het bij u eigen team gebeurd :p
Achja , we verdienden hier dan ook niks maar stel u maar is voor dat ge 0-1 voorstaat , en zo'ne penalty tegenkrijgt .

Ik ga eerlijk zijn, maar dat is nu makkelijk zeggen, voor mij leek het wel op de elleboog.
Maar ik durfde het niet te zeggen, tot nu :headshake:

Kvond de ref tot de penaltyfase zelfs strenger voor Union dan Anderlecht. Zeker als je kijkt naar de gele kaarten en dergelijke.

Het is allemaal gemakkelijk zeggen , het zijn ook maar mensen , het is niet gemakkelijk , wat een een zaagmaatchappy tot het bij u eigen team gebeurd :p
Achja , we verdienden hier dan ook niks maar stel u maar is voor dat ge 0-1 voorstaat , en zo'ne penalty tegenkrijgt .
Als mijn ploeg de hele match geen aanspraak maakt op een punt, 1-0 achter staat en in de allerlaatste minuut zo'n penalty tegen krijgt, zou ik het precies niet bij de scheidsrechter gaan zoeken :unsure: .

Als mijn ploeg de hele match geen aanspraak maakt op een punt, 1-0 achter staat en in de allerlaatste minuut zo'n penalty tegen krijgt, zou ik het precies niet bij de scheidsrechter gaan zoeken :unsure: .
Je leest niet wat ik zeg , ik heb het dan ook niet over DEZE wedstrijd .

Uiteraard niet. Union verdiende het gewoon. Maar als men dit al begint te fluiten hou ik mijn hart vast voor de rest van het seizoen. Ik wil de reacties ook eens zien hier als Brugge dit bijvoorbeeld overkomt. Het zijn mensen en ze maken fouten maar het is gewoon veel te veel. En ik heb het dan niet enkel over deze fase. Vorig jaar genoeg fases gezien denk ik waar men laat zien wat het niveau hier is van de arbiters.

Maar het op de scheidsrechter steken gisteren. Neen zeker niet.

Je leest niet wat ik zeg , ik heb het dan ook niet over DEZE wedstrijd .
Ik lees wel wat ge schrijft. Allè dan, moest mijn ploeg een discutabele penalty tegen krijgen en daardoor op 1-1 komen, zou ik nog altijd kunnen realiseren dat het ook wel eens andersom gaat zijn. Ik zoek sowieso niet vaak de fout bij de arbitrage. Soms hebt ge fases/matchen dat het wat tegenzit en soms hebt ge er waar het meezit. En vooral de grotere ploegen hebben het vaker meezitten. En uiteraard schreeuw ik ook wel eens na een beslissing, maar na de match kan het meestal wel plaatsen dat mijn ploeg niet goed genoeg was of hun kansen niet heeft afgemaakt. Ik heb zelden een match gezien waar het 100% de schuld is van de arbitrage dat er 1 ploeg punten verliest.

Uiteraard niet. Union verdiende het gewoon. Maar als men dit al begint te fluiten hou ik mijn hart vast voor de rest van het seizoen. Ik wil de reacties ook eens zien hier als Brugge dit bijvoorbeeld overkomt. Het zijn mensen en ze maken fouten maar het is gewoon veel te veel. En ik heb het dan niet enkel over deze fase. Vorig jaar genoeg fases gezien denk ik waar men laat zien wat het niveau hier is van de arbiters.

Maar het op de scheidsrechter steken gisteren. Neen zeker niet.
Maar de fase is toch gewoon discutabel? Er is nog geen enkel uitsluitsel of die fase juist of fout is beoordeeld? Zie bijvoorbeeld de post van @blub .

VAR 1 - de rest hier 0? :unsure:
Maar hey overduidelijk de rug volgens zowat iedereen hier.

Vond het gisteren al niet duidelijk maar om hier niet te boel wat op te jutten menne mond maar gehouden. En dan mag in mijn ogen de discussie alweer gaan of die handsregel niet gewoon wederom aangepast dient te worden. Want voor mij is dit een aangeschoten bal en geen penalty, maar binnen de huidige reglementering wel gewoon hands als het zo gezien wordt door scheids en var.

Ik lees wel wat ge schrijft. Allè dan, moest mijn ploeg een discutabele penalty tegen krijgen en daardoor op 1-1 komen, zou ik nog altijd kunnen realiseren dat het ook wel eens andersom gaat zijn. Ik zoek sowieso niet vaak de fout bij de arbitrage. Soms hebt ge fases/matchen dat het wat tegenzit en soms hebt ge er waar het meezit. En vooral de grotere ploegen hebben het vaker meezitten. En uiteraard schreeuw ik ook wel eens na een beslissing, maar na de match kan het meestal wel plaatsen dat mijn ploeg niet goed genoeg was of hun kansen niet heeft afgemaakt. Ik heb zelden een match gezien waar het 100% de schuld is van de arbitrage dat er 1 ploeg punten verliest.
Correct maar ik heb het dan ook over dat een arbitragefout dat los staat over hoe u ploeg speelt he , Union was pakken beter .

Hij zegt letterlijk dat wij hier niks verdienen...

Ik vrees ervoor dat we opnieuw geen PO1 gaan halen met deze spelers en trainer.

Die eerste speeldagen zijn toch altijd leuk. Heb zelfs zin om naar Eupen - Westerlo en Charleroi - OHL te kijken straks :biglaugh:

VAR 1 - de rest hier 0? :unsure:

Opmerkelijk dat je dan geen enkele klager ziet terugkomen met een mea culpa.

We zijn ook maar mensen en geen robots? :unsure:
Allemaal zagen op de ref die volgens jullie een fout maak5 en de VAR ook. Waarom eens niet klagen op de non match en de fouten die Anderlecht spelers maken. Veel slechtere match van hun dan de ref die het dan ook nog eens correct heeft gezien.

Maar klagen op een derde persoon is makkelijker dan de hand in eigen boezem steken.

Het onnodige gezaag op refs zou eens moeten aangepakt worden hier met soort van straf punten.

Allemaal zagen op de ref die volgens jullie een fout maak5 en de VAR ook. Waarom eens niet klagen op de non match en de fouten die Anderlecht spelers maken. Veel slechtere match van hun dan de ref die het dan ook nog eens correct heeft gezien.

Maar klagen op een derde persoon is makkelijker dan de hand in eigen boezem steken.

Het onnodige gezaag op refs zou eens moeten aangepakt worden hier met soort van straf punten.
Strafpunten :D

We zitten hier niet in de lagere school he. Zou hier een gezellig forum worden.
Kritiek op scheidsrechters hoort er toch gewoon bij?
En iedereen zit hier toch te klagen over de non match van Anderlecht?

Begin het topic eens te lezen op de moment dat de match begon, het duurde niet lang eer we begonnen klagen over het niveau van Anderlecht hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14