Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat een gemaakte afspraak is en dat door omstandigheden niet eerder in de planning paste ...

Snap het probleem niet goed.
Er is geen probleem. Ik vind het persoonlijk gewoon bizar om een week voor de start van de competitie dergelijke wedstrijden te spelen. Dat is nieuw voor mij. Dat ze daar de voorbereidingen mee starten gebeurd zeker. Maar een week voor het echte werk begint zou ik eerder opteren om gaan te kijken waar er nog werk aan is. Dat ga je niet zien in dergelijke wedstrijden.

Is ook voor de clubkas van KFC Heist te spijzen, locatie van Basecamp zal daar ook niet vreemd aan zijn waarom die match ondertussen een traditie aan het worden is, zal vast wel ergens vastliggen en afspraken rond gemaakt zijn. Dus basicly wat Radbraker al neerschreef.

En wederom als het voorheen niet in de planning paste en nu wel.

Zo bizar is het allemaal niet. Vind het eerder bizar dat ge u daar schijnbaar zo druk over ligt te maken.

En als ge een week voor de competitie begint nog moet gaan kijken waar er nog werk is hebt ge sowieso al geen goede analyse gemaakt van u spelerskern, komt daarbij dat hier in België we al een heel eind ver zijn in de competitie voordat de transferperiode gedaan is, dus eigenlijk compleet nutteloos zelfs om nu al grote conclusies te maken over het spelniveau.

Elke 1e klasser heeft toch wel een provincialer (of 2) vanonder dezelfde kerktoren waar elke voorbereiding eens tegen gespeeld wordt? Die gasten koppelen daar vaak een BBQ aan, houden hun kantine open tot snachts en kunnen een seizoen verder met de omzet van die dag.

Elke 1e klasser heeft toch wel een provincialer (of 2) vanonder dezelfde kerktoren waar elke voorbereiding eens tegen gespeeld wordt? Die gasten koppelen daar vaak een BBQ aan, houden hun kantine open tot snachts en kunnen een seizoen verder met de omzet van die dag.

Denk niet zo zeer dat het opmerkelijk is dat je tegen zo een ploegen speelt. Maar mss wel dat je het zo laat doet in de voorbereiding.

Lijkt mij meer zo een matchke na een eerste week training, als de internationals en nieuwe transfers er zelfs nog niet zijn.
Maar Bayern gisteren ook met 0-27 gewonnen tegen een kleinere club. Op zich allemaal niet zo belangrijk uiteindelijk. Als men er binnen een paar weken maar staat.

Denk niet zo zeer dat het opmerkelijk is dat je tegen zo een ploegen speelt. Maar mss wel dat je het zo laat doet in de voorbereiding.

Lijkt mij meer zo een matchke na een eerste week training, als de internationals en nieuwe transfers er zelfs nog niet zijn.
Maar Bayern gisteren ook met 0-27 gewonnen tegen een kleinere club. Op zich allemaal niet zo belangrijk uiteindelijk. Als men er binnen een paar weken maar staat.
Ja dat is wat ik bedoel. In Duitsland starten ze pas op 18 augustus. Die zitten nog maar in de eerste week van de voorbereiding.

Inderdaad. Bij Genk is dat bijvoorbeeld Termien.

Yep en wanneer was die match, ergens rond 20 juni ofzo. Dat gebeurd wel meer. Maar zo een week voor de start van de competitie had ik gewoon nog niet gezien :)
Geen idee of dat elk jaar zo laat is, is misschien een afspraak? Kan ook zijn dat die mensen hun veld onderhoud nodig had ofzo he.
Beetje "teambuilding" gekoppeld aan een lichte training zeker? En wat vertrouwen op doen en alleman content houden.

Ik zie er eigenlijk niks fout in, maar dat is misschien ook wel omdat ik er totaal niet mee bezig ben dat die competitie al terug gaat starten. De laatste speeldag van de PO's lijkt nog maar enkele weken geleden. Hell, onze eerste oefenmatch (1e provinciale) is pas voor volgende week en jullie gaan al terug ver voor de knikkers spelen.

Geen idee of dat elk jaar zo laat is, is misschien een afspraak? Kan ook zijn dat die mensen hun veld onderhoud nodig had ofzo he.
Beetje "teambuilding" gekoppeld aan een lichte training zeker? En wat vertrouwen op doen en alleman content houden.

Ik zie er eigenlijk niks fout in, maar dat is misschien ook wel omdat ik er totaal niet mee bezig ben dat die competitie al terug gaat starten. De laatste speeldag van de PO's lijkt nog maar enkele weken geleden. Hell, onze eerste oefenmatch (1e provinciale) is pas voor volgende week en jullie gaan al terug ver voor de knikkers spelen.
Ja klopt wel. Competitie start hier altijd vroeg. Heel veel ploegen gaan er ook nog totaal anders uitzien eind augustus tegenover nu

Ik heb een abonnement genomen op DAZN inclusief Play Sports (premier league, F1,...) voor €24 per maand (jaarabonnement). De eerste indrukken zijn toch vrij negatief.

Ik wil graag naar een match kijken wanneer ik het wil. Als ik in het weekend ergens naartoe wil dan wil ik de match kunnen bekijken wanneer ik thuis kom. Als ik tijdens een match mijn dochter wil voeren naar de scouts, dan wil ik die match kunnen puazeren en uitgesteld kunnen verder kijken en dan tijdens de rust 15 minuten 'verder spoelen'.

Bij Play Sports was dat geen probleem. Je kon zelfs de voorbij doelpunten herbekijken in de app.

Bij Eleven Sports kon dat ook. Je kon de huidige uitzending terugspoelen zover je wou. Wel oppassen dat je de score niet zag. Een dag later de wedstrijd bekijken lukte echter niet. Je had een knop om enkele seconden terug te spoelen, maar geen knop om enkele seconden verder te spoelen, wat handig is als je uitgesteld kijkt en je bv een blessurebehandeling wil skippen.

Bij DAZN lijkt voorlopig niets van dat mogelijk. Je kan enkel LIVE kijken op de Eleven en Play Sports channels die ze aanbieden. Er is ook helemaal geen sprake van een TV gids voorlopig. Je ziet helemaal niet wat er op dat moment bezig is op de channels, dus moet ik ergens online gaan kijken op de TV-gids van Play Sports. Ze hebben daar nog veel werk op de plank liggen om het gebruiksvriendelijk te maken.

Friendly duel rsca- ajax 1-0 dolberg met een knappe goal. Wel heel gezapig tempo rsca nog 1 goede kopkans met amuzzu ajax 1 schotje.

Wel nog tof imo dit soort oefenmatchen, wij tegen az en genk tegen burnley dacht ik.
Vanaf dit seizoen trouwens herbruikbare drankbekers hier, benieuwd of ze er nog altijd mee gaan gooien.

Friendly duel rsca- ajax 1-0 dolberg met een knappe goal. Wel heel gezapig tempo rsca nog 1 goede kopkans met amuzzu ajax 1 schotje.
Je wint dan uiteindelijk wel 3-0, maar een echte waardemeter is dit Ajax nu ook weer niet. Aertsen en Salah Edine zie ik niet vaak de wedstrijdselectie halen. En is nog maar de 2 de match voor de internationals na hun vakantie. Anderlecht bij momenten ook goed weggekomen.

Mooie goal van Dolberg wel. Heel jammer dat we vandaag niet gewoon Burnley kunnen ontvangen, op zo een fandag.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K