marcel
Well-known member
veel betere kwaliteit dan the real thing? hebt gij een TV uit het jaar 3000 of zo?Klopt enerzijds wel. Honderdduizenden mensen hebben er geen probleem mee om 400 euro of meer uit te geven aan een abo bij hun favoriete club, maar 250 euro per jaar voor een TV-abo waarbij ze alles in veel betere kwaliteit kunnen zien, uitgesteld kunnen kijken en herbekijken, en daarbovenop nog eens een hoop andere matchen kunnen zien, daar hebben ze dan problemen mee.
het is gewoon dit:
als ge dus uw abonnement hebt, zijn dat nog maar 2 matchen per maand (als er geen interlands gespeeld worden). dat ge de match achteraf kunt bekijken, is niet zo interessant, meestal kijk ik gewoon de samenvatting, want nog eens 90 minuten terwijl ik de uitslag al weet... boeit me niet.Ik vind dat toch best meevallen -> €21,95 per maand, dus ongeveer €5 per match als je rekent op elke week 1 voetbalmatch van je favoriete ploeg.
en het is ook een feit dat stadion-abo's tegenwoordig belachelijk duur zijn, maar dat koop je om de redenen die al gegeven zijn.
en dan moet je er nog eens zo'n duur TV-abo bij nemen?
. Ik was er een beetje mee aan het lachen omdat ik persoonlijk vind dat abo's te duur zijn in vergelijking met een TV-abo, terwijl er meer gezeur is over dat laatste dan het eerste.