Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt enerzijds wel. Honderdduizenden mensen hebben er geen probleem mee om 400 euro of meer uit te geven aan een abo bij hun favoriete club, maar 250 euro per jaar voor een TV-abo waarbij ze alles in veel betere kwaliteit kunnen zien, uitgesteld kunnen kijken en herbekijken, en daarbovenop nog eens een hoop andere matchen kunnen zien, daar hebben ze dan problemen mee.
veel betere kwaliteit dan the real thing? hebt gij een TV uit het jaar 3000 of zo?
het is gewoon dit:
Ik vind dat toch best meevallen -> €21,95 per maand, dus ongeveer €5 per match als je rekent op elke week 1 voetbalmatch van je favoriete ploeg.
als ge dus uw abonnement hebt, zijn dat nog maar 2 matchen per maand (als er geen interlands gespeeld worden). dat ge de match achteraf kunt bekijken, is niet zo interessant, meestal kijk ik gewoon de samenvatting, want nog eens 90 minuten terwijl ik de uitslag al weet... boeit me niet.

en het is ook een feit dat stadion-abo's tegenwoordig belachelijk duur zijn, maar dat koop je om de redenen die al gegeven zijn.
en dan moet je er nog eens zo'n duur TV-abo bij nemen?

Op zich ga ik het liefst naar een stadion de beleving enz.
Live zie ik gelijk een andere match dan nadien in samenvatting.
Vb elke overtreding tegen ons boe roepen en iedereen gaat daar in mee terwijl 99% van de toeschouwers het niet duidelijk gezien heeft.
Op Club is de sfeer echt al jaren ondermaats de tijd dat ploegen met schrik naar hier komen is al lang voorbij.
Club is niet meer die leuke volksclub van vroeger.

Maar laatste jaren als ik ging toch degout gekregen bij elk doelpunt ne klets bier in uwe nek, meestal anti liedjes dan de spelers steunen etc

Ja mannen, ik ben ook geen debiel he, ik weet ook wel waarom mensen naar het stadion gaan :woohoo: . Ik was er een beetje mee aan het lachen omdat ik persoonlijk vind dat abo's te duur zijn in vergelijking met een TV-abo, terwijl er meer gezeur is over dat laatste dan het eerste.
Ik heb geen idee wat ze tegenwoordig vragen voor een abonnement. Zal er zeker niet goedkoper op geworden zijn toen ik 8 jaar geleden afhaakte

veel betere kwaliteit dan the real thing? hebt gij een TV uit het jaar 3000 of zo?
het is gewoon dit:

Zit jij in the dugout ofzo?
Los daarvan, ga je goals, doelrijpe kansen, technische hoogstandjes, buitenspelfases, penalties, fouten, etc toch allemaal veel beter kunnen zien op TV dan in het echt, net omdat de camera op de bal/speler is ingezoomd terwijl je in het stadion vanop tientallen meters van het veld zit.
Vreemde discussie, toch geen enkele mogelijkheid dat de mensen in het rode vakje een fase in het rode gebied of de mensen in het gele vakje een fase in het gele gebied beter kunnen bekijken in het stadion dan op de TV?
JfcBRXa.png

En nogmaals, 22 euro per maand is alle Belgisch voetbal + Europees voetbal + allerlei sporten zoals NBA of NHL. Als dat u niet boeit, geen probleem, maar ga die prijs dan niet hanteren. Belgisch voetbal alleen is 15 euro per maand, dus 180 euro per jaar.
Die mannen in het rode vak betalen 515 euro per jaar...

Fyi: ze hebben tegenwoordig schermen in de stadions waar ze de replays (in jpl toch) op tonen.

(En ik zit in het rode vak vanaf dit seizoen)

Fyi: ze hebben tegenwoordig schermen in de stadions waar ze de replays (in jpl toch) op tonen.

(En ik zit in het rode vak vanaf dit seizoen)

In Polen ook hoor, maar die staan niet voor iedereen even goed geplaatst en als je net aan de overkant zit, heb je wederom toch een slechter beeld.
Maar goed, begint een beetje een onnozele discussie te worden sorry, let's agree to disagree.

Ik vind dat toch best meevallen -> €21,95 per maand, dus ongeveer €5 per match als je rekent op elke week 1 voetbalmatch van je favoriete ploeg.
Als je nog wat andere interessante matchen meepikt dan is het zelfs nog minder, €5 per week, daarvoor heb je nog gene koffie in Starbucks :wink:
Was iets te snel, zag de prijs van 29,95 euro/maand staan op hun website en toen niet meer verder gekeken.

Ik heb geen idee wat ze tegenwoordig vragen voor een abonnement. Zal er zeker niet goedkoper op geworden zijn toen ik 8 jaar geleden afhaakte
In Genk betaal ik 199 euro voor een abonnement op de staantribune. Inclusief de play-offs. Toch democratische prijzen in mijn ogen. Voor ene bok van 30 cl betaal ik 2,50 euro.

In Genk betaal ik 199 euro voor een abonnement op de staantribune. Inclusief de play-offs. Toch democratische prijzen in mijn ogen. Voor ene bok van 30 cl betaal ik 2,50 euro.
Het laatste dat ik bij Anderlecht betaalde was 520 euro. Zat wel in de lange zijde recht tegenover de hoofdtribune. 4de rij ofzo. Goed zicht wel maar toch prijzig

Het laatste dat ik bij Anderlecht betaalde was 520 euro. Zat wel in de lange zijde recht tegenover de hoofdtribune. 4de rij ofzo. Goed zicht wel maar toch prijzig
In genk betaalt ge daar toch ook 400 à 460 euro voor op de lange zijde tegenover de hoofdtribune. Nu goed, ik sta ideaal. Ik sta niet in de twee sfeervakken, maar net er langs. Dus wat bokken zuipen, meezingen als ik wil en evengoed goed sfeer. Op de zittribune moet ge mij niet zetten. Alhoewel er onder de play-offs eindelijk nog eens de sfeer was van de jaren 90. Hopelijk kan dat doorgezet worden.

In genk betaalt ge daar toch ook 400 à 460 euro voor op de lange zijde tegenover de hoofdtribune. Nu goed, ik sta ideaal. Ik sta niet in de twee sfeervakken, maar net er langs. Dus wat bokken zuipen, meezingen als ik wil en evengoed goed sfeer. Op de zittribune moet ge mij niet zetten. Alhoewel er onder de play-offs eindelijk nog eens de sfeer was van de jaren 90. Hopelijk kan dat doorgezet worden.
Ik ken het wel in Genk. Mijn vrouw is Genk fan en ik woon daar niet zover vandaan. Dus pik daar soms wel eens een match mee ;)

Noord boven als ik beginnen gaan ben was 165€ nu ook al los over de 300€ je moet dan nog ern Club id kopen van 50€.
Ik moet dat al maal twee doen zoon en ik wat toch serieuze kost is.

Niks, maar dat is een jaarlijkse traditie aant worden om tegen hun te spelen, normaal is dat wel in het begin van de voorbereiding.

edit: Hazz was me voor.

Sportief heeft Club daar niks aan. Het is een onderlinge traditie gewoon. Voor een ploeg zoals Heist trekt dit veel volk en maakt het deel uit van jaarbudget.

De Belfius base camp staat op grondgebied Knokke-Heist overigens. Vorig jaar speelden ze toen tegen 4e provincialer Westkapelle.

KV Kortrijk speelt ook ieder jaar tegen een andere deelgemeente in de voorbereiding.
Soms moet je verder kijken dan enkel het sportieve.

Niks, maar dat is een jaarlijkse traditie aant worden om tegen hun te spelen, normaal is dat wel in het begin van de voorbereiding.

edit: Hazz was me voor.
Ja eerste matchen van het seizoen wel om te beginnen maar toch niet 1 week voor de competitie start. Dat is toch iets bizar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14