Zijn €/goal rate zakt!Die matchen zijn perfect om Yaremchuk wat vertrouwen te schenken, wist toch 6x te scoren!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn €/goal rate zakt!Die matchen zijn perfect om Yaremchuk wat vertrouwen te schenken, wist toch 6x te scoren!
Er is geen probleem. Ik vind het persoonlijk gewoon bizar om een week voor de start van de competitie dergelijke wedstrijden te spelen. Dat is nieuw voor mij. Dat ze daar de voorbereidingen mee starten gebeurd zeker. Maar een week voor het echte werk begint zou ik eerder opteren om gaan te kijken waar er nog werk aan is. Dat ga je niet zien in dergelijke wedstrijden.Als dat een gemaakte afspraak is en dat door omstandigheden niet eerder in de planning paste ...
Snap het probleem niet goed.
Elke 1e klasser heeft toch wel een provincialer (of 2) vanonder dezelfde kerktoren waar elke voorbereiding eens tegen gespeeld wordt? Die gasten koppelen daar vaak een BBQ aan, houden hun kantine open tot snachts en kunnen een seizoen verder met de omzet van die dag.
Ja dat is wat ik bedoel. In Duitsland starten ze pas op 18 augustus. Die zitten nog maar in de eerste week van de voorbereiding.Denk niet zo zeer dat het opmerkelijk is dat je tegen zo een ploegen speelt. Maar mss wel dat je het zo laat doet in de voorbereiding.
Lijkt mij meer zo een matchke na een eerste week training, als de internationals en nieuwe transfers er zelfs nog niet zijn.
Maar Bayern gisteren ook met 0-27 gewonnen tegen een kleinere club. Op zich allemaal niet zo belangrijk uiteindelijk. Als men er binnen een paar weken maar staat.
Inderdaad. Bij Genk is dat bijvoorbeeld Termien.Elke 1e klasser heeft toch wel een provincialer (of 2) vanonder dezelfde kerktoren waar elke voorbereiding eens tegen gespeeld wordt? Die gasten koppelen daar vaak een BBQ aan, houden hun kantine open tot snachts en kunnen een seizoen verder met de omzet van die dag.
Yep en wanneer was die match, ergens rond 20 juni ofzo. Dat gebeurd wel meer. Maar zo een week voor de start van de competitie had ik gewoon nog niet gezienInderdaad. Bij Genk is dat bijvoorbeeld Termien.

Geen idee of dat elk jaar zo laat is, is misschien een afspraak? Kan ook zijn dat die mensen hun veld onderhoud nodig had ofzo he.Yep en wanneer was die match, ergens rond 20 juni ofzo. Dat gebeurd wel meer. Maar zo een week voor de start van de competitie had ik gewoon nog niet gezien![]()
Ja klopt wel. Competitie start hier altijd vroeg. Heel veel ploegen gaan er ook nog totaal anders uitzien eind augustus tegenover nuGeen idee of dat elk jaar zo laat is, is misschien een afspraak? Kan ook zijn dat die mensen hun veld onderhoud nodig had ofzo he.
Beetje "teambuilding" gekoppeld aan een lichte training zeker? En wat vertrouwen op doen en alleman content houden.
Ik zie er eigenlijk niks fout in, maar dat is misschien ook wel omdat ik er totaal niet mee bezig ben dat die competitie al terug gaat starten. De laatste speeldag van de PO's lijkt nog maar enkele weken geleden. Hell, onze eerste oefenmatch (1e provinciale) is pas voor volgende week en jullie gaan al terug ver voor de knikkers spelen.
Ik niet meer. Ik vergeet dat elke week aan te passenDoet er eigenlijk nog iemand mee met Fantasy Pro League: https://fantasy.proleague.be/home ?
ik kan daar echt geen tijd insteken, om naar zo een oefenmatch te kijkenFriendly duel rsca- ajax 1-0 dolberg met een knappe goal. Wel heel gezapig tempo rsca nog 1 goede kopkans met amuzzu ajax 1 schotje.

Je wint dan uiteindelijk wel 3-0, maar een echte waardemeter is dit Ajax nu ook weer niet. Aertsen en Salah Edine zie ik niet vaak de wedstrijdselectie halen. En is nog maar de 2 de match voor de internationals na hun vakantie. Anderlecht bij momenten ook goed weggekomen.Friendly duel rsca- ajax 1-0 dolberg met een knappe goal. Wel heel gezapig tempo rsca nog 1 goede kopkans met amuzzu ajax 1 schotje.