Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou graag dat beeld nog eens zien wanneer hij het flapje van varscherm neerhaalt. Volgens mij zegt hij op dat moment : 'putain de merde'
:')
ik snap dat wel, da's eigenlijk een beslissing die de var zelf perfect kan nemen, en dan schuift Laforge die verantwoordelijkheid gewoon door.
 
Ook zo mooi om te zien hoe een groot aantal supps meteen naar de cercle hoek ging met de opgestoken middelvinger.
De titel vieren , heet dat dan
Ken zo ook ene van op den tennis bij ons: redelijk normale kerel waar je een serieus gesprek mee kan doen, maar zodra die zijn blauwzwarte sjaal omheeft verandert ie in een complete randdebiel en doet ie de idiootste dingen.

Zoals al zo vaak hier aangegeven: elke club heeft idioten en marginalen tussen zijn supporters waar zo goed als alle andere supps zich voor schamen.

Dikke kudos voor mijn buurman van een paar huizen fan, zeer zware rsca-fan maar me vanrmorgen wel oprecht gefeliciteerd met de titel voor Club... ik weet dat dit niet evident voor hem was want hij dacht 2 weken geleden echt wel dat de titel naar hun ging gaan.
 
Uiteindelijk is het gewoon een juiste beslissing gebleken, de VAR heeft het voor de ref moeilijk gemaakt door zelf niet te beslissen. En sta daar maar eens als ref 27k man die schuimbekend naar u aant kijken zijn.
Een meer waarde zou zijn zoals in de PL dat er op de schermen komt voor wat ze juist aan het kijken zijn iedereen dacht dat het over die bal over de lijn was.
 
Uiteindelijk is het gewoon een juiste beslissing gebleken, de VAR heeft het voor de ref moeilijk gemaakt door zelf niet te beslissen. En sta daar maar eens als ref 27k man die schuimbekend naar u aant kijken zijn.
Een meer waarde zou zijn zoals in de PL dat er op de schermen komt voor wat ze juist aan het kijken zijn iedereen dacht dat het over die bal over de lijn was.
En de communicatie tussen de 2 graag!
Want stel u dezelfde situatie voor waarbij het offside echt ging over een speler die hoegenaamd niet meedeed aan het spel. Geen mens zou geweten hebben waarom ze eigenlijk naar dat scherm stonden te koekeloeren...

Al was het gisteren misschien wel in de trend van "Ja Nico dees gon wij ni beslisse ze vriend, trekt u plan" 😅
 
die communicatie is nogal moeilijk in het stadion, denk ik.

maar gewoon dit zou al veel duidelijker moeten zijn. ge zit daar soms in het stadion 5 minuten u af te vragen wart ze aan het checken zijn, en dan keuren ze bvb een goal af om heel andere redenen dan ge dacht.

6d8c68b7ba3fe48cf756d74277534a9dY29udGVudHNlYXJjaGFwaSwxNjk2NjgzOTE5-2.72193418.jpg
 
die communicatie is nogal moeilijk in het stadion, denk ik.
Werkt perfect in de NFL bij elke flag.

Maar idd al gewoon de scheidsrechter die door zijn microfoon zegt wat er precies gecontroleerd gaat worden of schermen zoals in de PL waar het er op staat zou toch al veel doen. Mag van mij ook gebeuren bij gele en rode kaarten trouwens.
 
Over Warleson (HLN)

Los van de materiële schade waren er nog andere incidenten. Cercle-doelman Warleson is in al het enthousiasme van de Club-fans omvergelopen door een dronken supporter. De doelman van de Vereniging ondervindt er gelukkig geen last van. Hij deelde achteraf een foto uit de kleedkamer, waar de Bruggelingen hun vierde plek vierden. Club nam intussen contact op met de buren van Cercle om te horen hoe het met de Braziliaan was, en alles is daarover uitgeklaard
edit: precies een hele hoop berichten verdwenen!
 
Laatst bewerkt:
Werkt perfect in de NFL bij elke flag.

Maar idd al gewoon de scheidsrechter die door zijn microfoon zegt wat er precies gecontroleerd gaat worden of schermen zoals in de PL waar het er op staat zou toch al veel doen. Mag van mij ook gebeuren bij gele en rode kaarten trouwens.
Ge moet wel nuanceren dat ze het in de NFL ook maar zeggen nadat de oorspronkelijke beslissing genomen is en dat ze gemiddeld gezien een stuk sneller zijn dan de VAR bij ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ook zo mooi om te zien hoe een groot aantal supps meteen naar de cercle hoek ging met de opgestoken middelvinger.
De titel vieren , heet dat dan
Hadden beter wat bakken bier uitgedeeld want Cercle heeft het hun nu niet echt lastig gemaakt in deze salonremise.
 
Hadden beter wat bakken bier uitgedeeld want Cercle heeft het hun nu niet echt lastig gemaakt in deze salonremise.
dat vind ik nu toch overdreven. gemaakte goal van de lijn gehaald, zelf één gescoord (uit buitenspel weliswaar). en zoals ik de match heb gezien, was de intensiteit misschien niet torenhoog, maar ik had toch het gevoel dat de meeste spelers bij Cercle wel degelijk méér wilden dan een gelijkspel. en bij club eigenlijk ook.
 
In verhouding tot Muslic zijn speech vooraf vond ik het best tammetjes allemaal al zeker laatste kwart van de match. Nu met Genk 2-0 achter hoefde het natuurlijk ook niet meer.
 
Jammer gewoon dat vanuit club zelf dit gedrag gewoon normaal wordt gevonden.
Erger nog, ze helpen ze zelfs door poorten open te zetten zodat ze binnen raken zonder ticket. Tijdens al hun interviews: "beste supporters van België". Geen enkele speler of staff die commentaar durft hebben erop. Voor dat podium te proberen opzetten ook, als ik daar als speler/trainer/Bart/... was, ik zou die micro pakken van die stadion omroeper en gewoon beginnen vloeken op die marginalen, maar nee niemand met de ballen. Ook geen commentaar op de bivakjes met rookbommen, dat vinden we ondertussen normaal. Zo bewijzen ze gewoon dat een kooi nodig is voor die beesten, moeten we terug zoals vroeger daar tussen die de boardings zulke "stoppers" gaan plaatsen.
En het is niet enkel bij ons denk ik, het gaat gewoon echt de verkeerde kant uit en het wordt gedoogd dat het geen naam heeft. Als het dan toch eens bestraft wordt is het direct voor alle supporters ipv degene die het verzieken ...
 
Op beelden zie je duidelijk dat hij wordt getackeld door een ‘supporter’
Een supporter die overduidelijk zelf viel en daardoor in zn val Warleson meenam. Echt duidelijk per ongeluk die val.

Dat was hier daarstraks al uitgebreid besproken maar die discussie is verwijderd.

Een vuistslag is natuurlijk absoluut not done en verdient op zn minst een stadionverbod voor het leven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
202K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan