Agony
Well-known member
Dergelijke reacties mogen nu ook wel eens stoppen. We weten het ondertussen wel.Herspelen !
Het levert echt geen meerwaarde en het slaat ook gewoon op niks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dergelijke reacties mogen nu ook wel eens stoppen. We weten het ondertussen wel.Herspelen !
Ik wil het eens horen als dit tegen uw ploeg gebeurd. Dit is gewoon enorm licht en gemakkelijk geflotenEen uitzwaaiende arm in het gezicht fluiten ze altijd, niet zeveren he.
Oei kwas vergeten dat een mopke hier niet mag , men oprechte excusesDergelijke reacties mogen nu ook wel eens stoppen. We weten het ondertussen wel.
Het levert echt geen meerwaarde en het slaat ook gewoon op niks.
Die linesman staat erop te kijken en reageert ook gewoon niet.Ik wil het eens horen als dit tegen uw ploeg gebeurd. Dit is gewoon enorm licht en gemakkelijk gefloten
Zelfde stadion dit seizoen?Ik wil het eens horen als dit tegen uw ploeg gebeurd. Dit is gewoon enorm licht en gemakkelijk gefloten
Lees online de media maar :Zelfde stadion dit seizoen?
Heeft sinds zijn aankomst 1 bal goed geraaktSchone goal van Gerkens zeg.

Lees online de media maar :
Tot KV Mechelen in het slot een goedkope penalty kreeg en Hairemans voor 2-2 zorgde.
Een andere : Stroeykens maakt zich breed tegen Hairemans, die neergaat. De Cremer wijst resoluut naar de stip. Bij Anderlecht zijn ze er niet over te spreken, het was ook best licht.
Goedkoop was dit.
Als ge dan ziet wat wij in Leuven niet kregen na die beuk.
Niks discussie. Heel gemakkelijk gegeven. Als dat tegen uw ploeg is, zeg ik net hetzelfde.Nog een andere
Na een domme elleboog van Stroeykens op Pflücke wees scheidsrechter De Cremer naar de stip. Hairemans bleef koel, 2-2.
Dus dan is er toch al op zijn discussie over.
Net als in Luik en op Leuven. Dat maakt het echt triestig als je ziet wat ze daar niet fluiten tegen Dolberg en je nu dit weer zietPaar minuten na de heel goedkope penalty beukt Hairemans op Patris in wat al meer penalty is dan wat Stroeykens deed.
En hij raakt daar eerst de bal met z'n elleboog.
Dus 2x penalty in 1 fase, maar niets, geen var, niets.
De ratio tussen de vederlichte penalty's die rsca dit seizoen al tegengekregen heeft en de zware fouten waar ze zelf geen penalty voor kregen is gewoon absurd.
Nu perfect voorbeeld op nog geen 5 minuten tijd.
Gemakkelijk gegeven maar ze kunnen hem geven.Niks discussie. Heel gemakkelijk gegeven. Als dat tegen uw ploeg is, zeg ik net hetzelfde.
Uitslag is wel correct, daar niet van. Winnen verdienden we niet. Er zit nog weinig voetbal in in Anderlecht
In zo'n duels is er altijd wel een arm in een nek of èèn die dat breed gaat. Als ze 1 op 3 fluiten zal het al veel zijnEen uitzwaaiende arm in het gezicht fluiten ze altijd, niet zeveren he.
Dooddoener want je kan natuurlijk elk contact fluiten.Gemakkelijk gegeven maar ze kunnen hem geven.