Jupiler Pro League 2022-2023

Goh ja, vergooien. Iedereen in de club is blijven herhalen dat Antwerp niet de titelfavoriet is maar dat er drie gelijkwaardige teams meedoen. Dat verandert na vandaag niet. Union heeft een off-day gehad tegen ons, wij tegen Club en Genk op Union. Als we de titel niet winnen, zal het in de onderlinge duels zijn tegen Union en Genk straks. Club is al jarenlang ons zwarte beest dus met 3/6 kan ik zeker leven.

Als Union wint, is het volgende zondag van moeten voor ons. Bij een gelijkspel spelen we in een rechtstreeks duel met Union voor de titel. En bij een zege voor Genk moeten we nog minstens 4/6 pakken.
Als je de titel niet pakt met maar 1 punt verschil en je bent de enige ploeg die punten heeft kwijt gespeeld tegen Brugge, is het hier gebeurd hè

Ik vind die kritiek op antwerp maar flauw, hoeveel keer zijn wij met onze billen bloot gegaan op rsca vroeger als het echt erom ging.

Ik vind die kritiek op antwerp maar flauw, hoeveel keer zijn wij met onze billen bloot gegaan op rsca vroeger als het echt erom ging.
Moet je toch al enkele seizoenen voor teruggaan dat ze met knikkende knieën naar Anderlecht gingen spelen.
Antwerp speelt gewoon geen positief voetbal, wordt gewoon verbloemd door de resultaten.

Als je de titel niet pakt met maar 1 punt verschil en je bent de enige ploeg die punten heeft kwijt gespeeld tegen Brugge, is het hier gebeurd hè
Op Club gaan winnen is voor ons een veel moeilijkere opdracht dan thuis Union verslaan (6/6) of op Genk gaan winnen (6/6). Ik denk dat de meeste Antwerpfans wel puntenverlies tegen Club hadden ingecalculeerd, (ik alleszins toch) en wel kunnen leven met 3/6.

Tegen Charleroi hebben we bv. 0/6 gepakt in de competitie maar ik voel nu niet alsof we toen (of vandaag) de titel verloren hebben. De realiteit is nl. dat we er nog altijd goed voor staan en alles in eigen handen hebben.

Ongeacht de uitslag vanavond, volgende week thuis tegen Union wordt do or die. Als we ergens de titel winnen of verliezen, zal het daar zijn.

Ik snap Lang anders wel, zijn pasgeboren kind is bedreigd/beledigd in privé berichten, wansmakelijke memes zijn gemaakt over hem, dus hij had vandaag zoiets van fuck it.
Hoeft dat? Tuurlijk niet, maar ik kan het plaatsen.
Alderweireld zijn kinderen zijn ook bedreigd in privé-berichten...
is dat een reden om kut-gedrag te tonen, en in interviews uit te halen naar elkaar?

Lang zijne kleine is ook niet bedreigd door een antwerp supporter dus dat is eigenlijk al allemaal niet relevant.

Maar ge kunt toch niet zo'n Tissoudali of Vandenborre verfoeien en dan nu Lang "begrijpen" na letterlijk hetzelfde te doen.

Enigste waar lang gelijk in heeft is Alderweireld zijn reactie, die hoeft daar niet het belachelijke schoolmeesterke uit te hangen, tackle maar eens lekker hard door als ge dat zo erg vindt dat uw tegenstander op de bal gaat staan.

Ik heb de hetze rond op een bal staan eigenlijk nooit begrepen. Voetballers doen niet anders dan acteren en tegenstanders kaarten aannaaien, maar oh wee er gaat iemand op een bal staan, waar is het respect en de sportiviteit?!?

Ik heb de hetze rond op een bal staan eigenlijk nooit begrepen. Voetballers doen niet anders dan acteren en tegenstanders kaarten aannaaien, maar oh wee er gaat iemand op een bal staan, waar is het respect en de sportiviteit?!?
Ja maar ze bleiten alle 2 lol
Tissudali op den bal staan : Brugse tranen
Lang op den bal : Antwerpse tranen

Begrijp ik ook niet.
De Zuid-Koreanen konden er ook niet mee lachen en trapten Anthony dan maar een breuk..

Moet je toch al enkele seizoenen voor teruggaan dat ze met knikkende knieën naar Anderlecht gingen spelen.
Antwerp speelt gewoon geen positief voetbal, wordt gewoon verbloemd door de resultaten.
Het zit duidelijk hoog afgaande uit uw vorige reacties in deze thread.

Ik weet niet welke play offs jij gezien hebt maar de 9/9 was allerminst gestolen. Op Union hebben ze misschien voor resultaat gespeeld maar thuis tegen Genk en Club zijn ze er vol voor gegaan (Itt Club).

Pass me the salt.

Het zit duidelijk hoog afgaande uit uw vorige reacties in deze thread.

Ik weet niet welke play offs jij gezien hebt maar de 9/9 was allerminst gestolen. Op Union hebben ze misschien voor resultaat gespeeld maar thuis tegen Genk en Club zijn ze er vol voor gegaan (Itt Club).

Pass me the salt

Overwinning tegen Club was niet verdiend, die tegen Genk was ook maar randje. Maar daar gaat het niet over, het gaat over vandaag. Antwerp is niet gekomem vandaag om de 3 punten te pakken, maar om niet te verliezen en hopen op 1 lucky goal die valt.

Vind ik ook. Beetje provoceren hoort toch ook gewoon bij dat soort wedstrijd. Zou maar saai zijn moesten er 11 Vermeerens op het veld staan.

Alderweireld had beter niets gedaan maar ik snap ook dat je emotioneel reageert op zo'n actie. En hij doet in feite niets al te erg, ik snap niet dat sommigen zeggen dat hij beter Lang in twee had geschopt.

En hij doet in feite niets al te erg, ik snap niet dat sommigen zeggen dat hij beter Lang in twee had geschopt.
Alleen heeft niemand dat gezegd.

Ipv een opstootje te beginnen en een beetje met het vingertje te zwaaien kunt ge ook gewoon bij een duel eens stevig derin vliegen. Ik begrijp dat het voor dit forum moeilijk is om nuance te zien in wat iemand zegt, maar er stevig invliegen is natuurlijk nog altijd niet iemand in 2 trappen. Ge kunt ook een harde tackle doen en iemand pijn doen zonder die persoon daarbij effectief een blessure te schoppen raar maar waar.

Dat werd vroeger toch ook meer op die manier opgelost of niet? Het moet geen Roy Keane tackle zijn natuurlijk.

Terug
Bovenaan