Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yaremchuk mag er af voor een jeugdspeler en die levert direct resultaat af… Dat kan nietbmeer goedkomen. Ik had die precies heel de playoffs laten staan. Zeker na dat eerste verlies. Niets meer te winnen, gewoon even vertrouwen geven.
Spijtig, nooit echt de indruk gegeven om voor meer dan een punt te spelen vandaag. Maar nog niks verloren, we zullen het tegen de directe concurrenten moeten doen in de komende matchen. Benieuwd naar de match straks.
Een triestig zwak Antwerp.
Dat je als titelfavoriet op deze manier komt spelen bij de ploeg die 0/9 heeft.
Daarom, Antwerp speelt te weinig voetbal, mogen absoluut geen kampioen spelen.
Een triestig zwak Antwerp.
Dat je als titelfavoriet op deze manier komt spelen bij de ploeg die 0/9 heeft.
Daarom, Antwerp speelt te weinig voetbal, mogen absoluut geen kampioen spelen.
Een gelijkspel zou mooi zijn, dan kunnen we alsnog voor de titel spelen volgende zondag Dit resultaat zal voor beide teams wel een boost hebben gegeven.
Als Union of Genk wint, dan gaan we 6/6 moeten pakken denk ik.
Ik kon er wel om lachen maar dan moet je achteraf ook niet gaan huilen dat je reactie krijgt. Alderweireld hield zich nog redelijk kalm vond ik, Ritchie had daar met plezier een rode kaart gepakt
Ik kon er wel om lachen maar dan moet je achteraf ook niet gaan huilen dat je reactie krijgt. Alderweireld hield zich nog redelijk kalm vond ik, Ritchie had daar met plezier een rode kaart gepakt
Heel klein van tobyke natuurlijk, slechte verliezer, van zo'n speler verwacht ge toch wel wat meer verstand. Mag blij zijn dat de scheidsrechter nog beetje normaal deed of hij had nog rood gehad door al zen geduw en getrek aan de scheids.
Al zie ik zo'n onzin als op de bal staan ook gewoon liever niet en zeker als dit nog maar de eerste match is die ge als ploeg wint in de PO's.
Goh ja, vergooien. Iedereen in de club is blijven herhalen dat Antwerp niet de titelfavoriet is maar dat er drie gelijkwaardige teams meedoen. Dat verandert na vandaag niet. Union heeft een off-day gehad tegen ons, wij tegen Club en Genk op Union. Als we de titel niet winnen, zal het in de onderlinge duels zijn tegen Union en Genk straks. Club is al jarenlang ons zwarte beest dus met 3/6 kan ik zeker leven.
Als Union wint, is het volgende zondag van moeten voor ons. Bij een gelijkspel spelen we in een rechtstreeks duel met Union voor de titel. En bij een zege voor Genk moeten we nog minstens 4/6 pakken.