Jupiler Pro League 2022-2023

als club moet je toch weten wat er gebeurt binnen je kleedkamer/bank. En wij zien het idd niet omdat de camera's niet continu op beelden van de bank toont.

Verder verkoopt Gent blijkbaar van die nicotine zakjes in het stadion (mssn is dit ondertussen al achterhaald)
Nicotinezakjes zijn geen snus, en (voorlopig) niet verboden. Zit er wel aan te komen.

Ik was 20 jaar geleden in Zweden bij een maat die dat gebruikte, en dat was toen nog zonder zakjes. Gewoon propje tabak onder de bovenlip. Echt ranzig man, de vingers stonken, de bek stonk, stukjes tabak bleven aan of tussen de tanden kleven. Ik werd bijna ziek door het hem gewoon te zien doen.
En dan zijn er profvoetballers die dit dagelijks doen? Hallucinant.

Echt bizar, want het roken heeft men geband. Iedereen herinnert zich wel beelden van de kettingrokende Hector Cuper als coach van Valencia. Heel de dug-out onder de smoor. Alleen 'schaad' je anderen niet met snus of pruimtabak.

Ik moet weinig hebben van Lang maar speelt toch echt wel een heel goed seizoen. Benieuwd of hij deze zomer een stap hogerop gaat zetten.

Tegenstanders komen dit jaar toch veel te vaak met een gelukje in de wedstrijd, er was weer geen vuiltje aan de lucht.

Terug
Bovenaan