Jupiler Pro League 2022-2023

Brugge heeft nog chance gehad. Had 4 of 5 moeten zijn zonder Visser.
Vergeten dat een ref die 100% strikt fluit Arteaga rood geeft voor natrappen? (Naduwen). Veel beuken van Munoz bleven weer ongestraft en Brugge begon het fysieke spelletje mee te spelen wat ze niet mochten doen. Genk was alleen gevaarlijk door de voorzetten van Tresor, uitgespeelde kansen? Amper.

Vissers had die match totaal niet onder controle, om dan te gaan verklaren dat Brugge geluk had met de ref kom zeg.

Vergeten dat een ref die 100% strikt fluit Arteaga rood geeft voor natrappen? (Naduwen). Veel beuken van Munoz bleven weer ongestraft en Brugge begon het fysieke spelletje mee te spelen wat ze niet mochten doen. Genk was alleen gevaarlijk door de voorzetten van Tresor, uitgespeelde kansen? Amper.

Vissers had die match totaal niet onder controle, om dan te gaan verklaren dat Brugge geluk had met de ref kom zeg.
Solleke. Ik ga hier weg blijven. Beter voor iedereen. Zeker met de play-offs. Fijne voetbalweken.

Naduwen is rood en nen elleboog planten in een zen gezicht is niks .

Genk terecht gewonnen e. Eerste 20 minuten waren voor Club daarna gelijkopgaand en 2de helft niks meer laten zien.

Maar als ge zo het hele seizoen speelt staat ge niet met zoveel achterstand 4de. Ook geen schande om tegen het Genk van dit seizoen te verliezen.

Bedoelt gij die fase dat Spileers Arteaga volledig onderuit haalt en Arteaga een tikske geeft?

Op sporza staat een mooie samenvatting van Lang zijn wedstrijd gisteren, geen idee waarom hij geen 2e gele kaart krijgt.
Komt toch vaak met zijn kinderachtig, irritant gedrag weg.

Had hij vroeger geel moeten krijgen? Ja.
Heeft hij na zijn 1e gele kaart nog iets gedaan dat een 2e gele kaart verdient? Nee.
Zelfde kon je perfect van Munoz zeggen, hoe die er soms in beukt...

Nooit gesnapt dat wij ooit plots terug in staat zouden geweest zijn om de titel te pakken. Zelfs Joos kwam daar mee af, tis niet om je 7-0 wint tegen godbetert Eupen dat we de loftrompet moeten opsteken.
Voetbal laatste weken is/was beter, maar tegen wie ook?

3e plaats is hoogst haalbare, en zelfs dat. Belangrijkste is Europees voetbal dat nu al binnen is.

Laat Genk en Union het maar uitvechten, sorry Antwerp ik geloof niet dat jullie de titel kunnen pakken.

Had hij vroeger geel moeten krijgen? Ja.
Heeft hij na zijn 1e gele kaart nog iets gedaan dat een 2e gele kaart verdient? Nee.
Zelfde kon je perfect van Munoz zeggen, hoe die er soms in beukt...
Munoz speelt gewoon hard voetbal. In de Premier League speelt iedereen zo. Daar is dat normaal. Hier zijn we dat niet gewoon.

Ach ach, das enkel omdat die bij u ploeg speelt, speelde die bij een andere ploeg vond ge dat ook een vuiler speler.
Nee, staalhard, maar altijd binnen de lijntjes. Onze beste speler dit jaar in mijn ogen. Met hem er wel of niet bij maakt een wereld van verschil. Loseweg de beste rechtsback van de competitie.

Right, maar als er iemand niet snel genoeg geel krijgt van een tegenstander staat er niemand te roepen dat het in Engeland wel allemaal doorgelaten wordt hoor. Integendeel eerst nog wat calimero gezever er bij in de plaats :laugh:

(Niet kunnen kijken gisteren, dus is gewoon algemene opmerking)

Waar is Brugge gisteren allemaal mee weggekomen? Hadden verschillende gele kaarten moeten hebben, maar werden gered door de tijd die tussen die fases zaten.

Dat is een algemene tendens in het Belgisch voetbal. Niet alleen bij Munoz.

Nooit gesnapt dat wij ooit plots terug in staat zouden geweest zijn om de titel te pakken. Zelfs Joos kwam daar mee af, tis niet om je 7-0 wint tegen godbetert Eupen dat we de loftrompet moeten opsteken.
Voetbal laatste weken is/was beter, maar tegen wie ook?

3e plaats is hoogst haalbare, en zelfs dat. Belangrijkste is Europees voetbal dat nu al binnen is.

Laat Genk en Union het maar uitvechten, sorry Antwerp ik geloof niet dat jullie de titel kunnen pakken.
Welkom bij de Vlaamse sportjournalistiek, die draaien nog meer als de wind :p

Munioz vond ik er ook met momenten te hevig invliegen
De fase waarin hij geel krijgt was dan weer volledig onterecht

Dat Vanaken geen geel kreeg is toch ook compleet onbegrijpelijk?
Blijf het me ook afvragen waarom een overduidelijke swalbe buiten de 16 geen geel is

Waar is Brugge gisteren allemaal mee weggekomen? Hadden verschillende gele kaarten moeten hebben, maar werden gered door de tijd die tussen die fases zaten.

Dat is een algemene tendens in het Belgisch voetbal. Niet alleen bij Munoz.
Brugge is inderdaad een paar keer ontsnapt. Munoz kreeg dan onterecht geel na die kop tegen kop duel.

Maar ik vind het persoonlijk toch ook wel dat Munoz een vuile speler is. Als die wordt gesanctioneerd zoals de gemiddelde speler in België pakt die veel gele en rode kaarten. Maar op de een of andere manier komt die met heel veel weg. Mijn vrouw is een hevige Genk fan en zij zegt dit toch ook hoor. Dit seizoen speelt hij wel goed, maar zoals die vorig jaar bijvoorbeeld speelde ( veel kaarten pakken en veel goals op zijn hoofd in het begin van het seizoen) is dat toch een ergernis in je ploeg. Ik hoorde mijn Genkse vrienden toen allemaal klagen op hem.

Brugge is inderdaad een paar keer ontsnapt. Munoz kreeg dan onterecht geel na die kop tegen kop duel.

Maar ik vind het persoonlijk toch ook wel dat Munoz een vuile speler is. Als die wordt gesanctioneerd zoals de gemiddelde speler in België pakt die veel gele en rode kaarten. Maar op de een of andere manier komt die met heel veel weg. Mijn vrouw is een hevige Genk fan en zij zegt dit toch ook hoor. Dit seizoen speelt hij wel goed, maar zoals die vorig jaar bijvoorbeeld speelde ( veel kaarten pakken en veel goals op zijn hoofd in het begin van het seizoen) is dat toch een ergernis in je ploeg. Ik hoorde mijn Genkse vrienden toen allemaal klagen op hem.
Vorig jaar was het gewoon slecht. Dit jaar is hij onmisbaar.

Terug
Bovenaan