Jupiler Pro League 2022-2023

Spileers :unsure: Dat ge u laat aftroeven tot daar aan toe, maar maak dan gewoon de fout.

Hij probeert nog wel. Probeert precies Paintsill zijn dreds vast te pakken :laugh:

Ik vraag mij trouwens af, is dat dan rood als hij overtreding maakt? Waarschijnlijk zou hij slechts geel krijgen, maar Paintsil toont waarom het rood zou moeten zijn.

Bwah, dit Genk was te pakken ze, als die gelijkmaker niet uit de lucht valt wil ik het wel zien. Tresor is een enorm wapen natuurlijk, als je die eruit kan houden verandert er veel.

Natuurlijk zijn ze te pakken. Het is een play off met de 4e beste ploegen van België. Iedereen kan van iedereen winnen hé. Klopt dat ze serieus onder lagen tot de gelijkmaker, maar hun tweede helft was wel dominant.

Zo een eerste match winnen is gewoon van levensbelang.

2x tegen Union met Boyata, Odoi en Yaremchuk spelen en hopelijk thuis wel punten afpakken van Genk. Europees voetbal is binnen, dus die missie is geslaagd. Van deze match zal Spilleers alleen maar leren, die jongen komt pas piepen en had het enkel in de 2e helft net zoals heel de ploeg moeilijk. 1e goal is idd deels Lang zijn schuld, maar als er nu eens 1 speler is die je daar nu echt niet voor moogt afbranden is hij het wel. Zijn eerste snertmatch sinds erg Lang. ( :unsure: )

2x tegen Union met Boyata, Odoi en Yaremchuk spelen en hopelijk thuis wel punten afpakken van Genk. Europees voetbal is binnen, dus die missie is geslaagd. Van deze match zal Spilleers alleen maar leren, die jongen komt pas piepen en had het enkel in de 2e helft net zoals heel de ploeg moeilijk. 1e goal is idd deels Lang zijn schuld, maar als er nu eens 1 speler is die je daar nu echt niet voor moogt afbranden is hij het wel. Zijn eerste snertmatch sinds erg Lang. ( :unsure: )
Hij had ook chance bij de afgekeurde 3-1 want dan deed hij het nog eens. Moet zich soms echt leren beheersen tov de ref.

Vanaken toch een vat vol frustratie.
Laatste 10 minuten al 2x gewoon naar de man zien trappen. Bovenop al dat gemekker dan nog
Ik had die in de zomer laten vertrekken. Met strik errond. Hij heeft veel voor club betekend maar afgelopen jaar compleet uit vorm.

Terug
Bovenaan