Haha, het is wel genieten vandaag op't werk met mijn Gent-collega's 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je de gretigheid zag van Oostende voor een match die er voor hun nul komma nul toe deed tegenover wat ze de voorbije weken op de mat legden toen het er wél nog toe deed, dan vermoed ik dat ze allemaal 3 flessen naar keuze uit de wijnkelder van Mannaert beloofd waren.Onwaarschijnlijk dat KVO erin geslaagd is te gaan winnen op het veld van Gent, hoeveel aanmoedigingspremie zouden we betaald hebben?

Wat dan weer veel zou zeggen over hun professionaliteit want waarom kon het nu wel maar in de rest van het seizoen niet?Als je de gretigheid zag van Oostende voor een match die er voor hun nul komma nul toe deed tegenover wat ze de voorbije weken op de mat legden toen het er wél nog toe deed, dan vermoed ik dat ze allemaal 3 flessen naar keuze uit de wijnkelder van Mannaert beloofd waren.
Gent is al maanden slecht.Was Gent zelf ook niet gewoon slecht?
Allez, dat hoor ik toch van familie en collega's.
Oostende heeft dit seizoen al vaker goede wedstrijden gespeeld maar vergeten zichzelf te belonen. Meest inefficiënte ploeg uit 1A.Had Oostende de laatste 3 maanden met dezelfde ingesteldheid gespeeld zaten ze nog in 1A.
Jammer voor de supporters wel van Oostende om hun ploeg net op dit moment zo te zien spelen.
Ik merk wel dat er veel Gent fans echt kwaad en misnoegd zijn, bij mij is dit totaal het geval niet.
Je geeft het zelf weg tegen Mechelen en Oostende, dan verdien je niet beter.
Bij Depoitre zijn ze zo dom geweest om die een contract van 2 seizoenen te geven terwijl het vet toen al van de soep was.Gent kan maar beter Europees halen, anders is Orban 100% zeker weg. Zelfs met Europees gaat dat moeilijk worden.
Wie is ee einde contract bij Gent? Kums? Vadis? Depoitre?
ja, die obsessie van Hein met Club begint nogal ziekelijke vormen aan te nemen.Hein kan de hoogste boom in.
Gaat zelf in de fout, begint dan weer over Club in een belachelijk interview.
Een spiegel kent hij niet.
De wissel Depoitre en dan 2 min later de blessure is gewoon een kroniek van wat er al sinds de titel aan de gang is.
Nieuw bestuur, nieuwe trainer en hopelijk geen contractverlenging voor onze overbetaalde vedetten.
Vroeg me dat ook af.Wat me nu opvalt na zien van beelden, VAR komt tussen in ZW voor penalty fase Vormer. Waarom krijgt die dan geen kaart voor schwalbe?![]()
Omdat geen fout niet automatisch schwalbe betekent?Wat me nu opvalt na zien van beelden, VAR komt tussen in ZW voor penalty fase Vormer. Waarom krijgt die dan geen kaart voor schwalbe?![]()
Het was wel echt een schwalbe hoor. Hij viel voor het contact.Omdat geen fout niet automatisch schwalbe betekent?