Jupiler Pro League 2022-2023

Enerzijds hoop ik uiteraard dat Mannaert de hulp krijgt die hij nodig heeft maar anderzijds is die man ook al vijf keer veroordeeld voor dronken rijden. Niet alleen is hij gewoon nog op vrije voeten, hij is CEO bij de grootste voetbalploeg van het land. Dat wringt toch serieus bij mij.

Enkel in het voetbal kan een man met een drankprobleem aan het hoofd blijven van een organisatie die >100miljoen euro omzet draait. :crazy:

Dus als CEO met aandelen vind jij dit kunnen? Gaat dan deze CEO dan ook mensen zoals mij wel ontslaan indien ik hetzelfde zou doen in hetzelfde bedrijf? Ik zeg het u: uw gezag is gewoon weg dan
Leg me anders woorden in de mond, ik vind dat helemaal niet kunnen maar iemand die CEO is en ook nog aandelen heeft gooit ge niet op 1, 2, 3 buiten.

Vind het trouwens heel erg naïef van u om te denken dat er geen dubbele standaarden zijn voor een simpele werknemer in tegenstelling tot een managementfunctie.

Laatst bewerkt:
Leg me anders woorden in de mond, ik vind dat helemaal niet kunnen maar iemand die CEO is en ook nog aandelen heeft gooit ge niet op 1, 2, 3 buiten.

Vind het trouwens heel erg naïef van u om te denken dat er geen dubbele standaarden zijn voor een simpele werknemer in tegenstelling tot een managementfunctie.
Het is ook niet op 1,2,3 als dit al jaren bezig is hè. Dan lijkt het mij stilaan tijd voor ontslag. Nu mij niet gelaten dat ze dat niet doen. De huidige malaise zal er deels mee te maken hebben dus voor mijn part mogen ze ook verder doen zo 😉 een Brugge dat niet meer dominant is, is goed voor de gehele competitie en de spanning

Het is ook niet op 1,2,3 als dit al jaren bezig is hè. Dan lijkt het mij stilaan tijd voor ontslag. Nu mij niet gelaten dat ze dat niet doen. De huidige malaise zal er deels mee te maken hebben dus voor mijn part mogen ze ook verder doen zo 😉 een Brugge dat niet meer dominant is, is goed voor de gehele competitie en de spanning
Tja jaren bezig, het heeft ook jaren geen invloed gehad op het sportieve dan wordt dat al sneller door de vingers gezien. Nogmaals ik vind u heel erg naïef als gij niet beseft dat er voor zo'n zaken nu eenmaal dubbele standaarden zijn voor "dikke nekken" en de gewone mens.

Tja jaren bezig, het heeft ook jaren geen invloed gehad op het sportieve dan wordt dat al sneller door de vingers gezien. Nogmaals ik vind u heel erg naïef als gij niet beseft dat er voor zo'n zaken nu eenmaal dubbele standaarden zijn voor "dikke nekken" en de gewone mens.
Ik ben helemaal niet naïef. Gij kent mij niet eens. Voor de duidelijkheid. Ik bekleed zelf een hoge functie in een bedrijf. En nogmaals: als ik dit zou flikken vlieg ik

Ik ben helemaal niet naïef. Gij kent mij niet eens. Voor de duidelijkheid. Ik bekleed zelf een hoge functie in een bedrijf. En nogmaals: als ik dit zou flikken vlieg ik
Leuk voor u maar maar dat doet niks terzake, tenzij ge zelf een bedrijfsleider zijt in de voetbalwereld? Schattig dat ge u situatie nog altijd 1 op 1 probeert te vergelijken. Maar als gij niet beseft dat die vergelijking gewoon niet opgaat zijt ge weldegelijk redelijk naïef op dat vlak.

Stel nu dat Mannaert iemand had doodgereden dan was die natuurlijk wel al lang gevlogen, zo werkt het nu eenmaal allemaal in zo'n wereldje.

Het punt moet zijn dat zo'n acties zeer laakbaar zijn en dat op persoonlijk vlak de man hulp nodig heeft en het misschien zelfs niet eens slecht zou zijn moest die een stap terug zetten en zich (tijdelijk) uit de voetbalwereld verwijderen. En op dat vlak zou Club inderdaad wel moeten zijn overgegaan tot een ontslag, maar wederom, u CEO, die jaren goed werk verricht heeft en aandeelhouder is, zet ge niet zomaar bij het grof vuil.

Ik had de moed eerlijk gezegd al opgegeven en mij neergelegd bij tweede klasse, had zelf quasi geen stress voor deze match. Nu gaat dat volgende week tegen Cercle wel anders zijn natuurlijk, wat een finale gaat dat worden! Zal alleszins niet evident worden tegen hen maar het blijft voetbal natuurlijk. Jammer van dat verloren puntje tegen Charleroi (merci Marcq...), zo kon een gelijkspel tegen Cercle eventueel voldoende zijn. Nuja, we staan waar we staan en dat is niet enkel door de vorige match.
Hangt af van de andere resultaten hé. Stel dat Eupen wint op Club of KVO pakt nog 6 op 6 dan zakken ze altijd :oi22:
Ah kom, je zou ons zo missen in 1e klasse :).

Ik had de moed eerlijk gezegd al opgegeven en mij neergelegd bij tweede klasse, had zelf quasi geen stress voor deze match. Nu gaat dat volgende week tegen Cercle wel anders zijn natuurlijk, wat een finale gaat dat worden! Zal alleszins niet evident worden tegen hen maar het blijft voetbal natuurlijk. Jammer van dat verloren puntje tegen Charleroi (merci Marcq...), zo kon een gelijkspel tegen Cercle eventueel voldoende zijn. Nuja, we staan waar we staan en dat is niet enkel door de vorige match.
Als je erin blijft, zijn de 6 punten tegen Anderlecht cruciaal geweest. Net zoals Anderlecht die 6 punten mist om simpel PO2 te halen 😉

Terug
Bovenaan